Atrybuty | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
Aktualizacja:
Atrybuty

Każdy z wojowników ma własną specyfikę, przez co zauważysz, że jednymi postaciami gra ci się łatwiej, innymi trudniej. Na tą specyfikację wpływają dwa czynniki: rozdysponowanie (i ilość) punktów atrybutów oraz posiadane techniki. W tym rozdziale skupimy się wyłącznie na atrybutach.
Atrybuty bazowe posiada każda rasa/płeć unikalne, dostosowane do określonych technik gry. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniej dla siebie rasy. Podczas zdobywania doświadczenia i zarazem punktów atrybutów można całkowicie "przekwalifikować" postać, lecz będzie ona mniej efektywna, jeśli nie są rozbudowywane atrybuty bazowe. Przy każdym nowym poziomie otrzymasz do rozdysponowania po 3 punkty atrybutów. Postacie charakteryzuje sześć atrybutów:
BLA - Blast Strike - parametr określający, jak bohater radzi sobie z użyciem wszelkich Ki Blastów, czyli pocisków energetycznych.
STR - Strike - czyli techniki również pobierające energię Ki, lecz będące najczęściej kombinacjami ciosów.
ATK - atak bazowy - obrażenia zadawane podczas zwykłych ciosów słabych i mocnych.
STM - Stamina, jest to wytrzymałość zawodnika, oznaczona zielonym paskiem. Używana jest do obrony - gdy trzymasz gardę obrażenia nie są pobierane z punktów zdrowia, a właśnie z paska wytrzymałości. Regeneruje się ona automatycznie w miarę czasu. Używasz jej również przy użyciu Boosta (szybkie latanie), teleportacji, oraz przy korzystaniu z jednego rodzaju technik obronnych wykorzystujących po 300 (3 paski) wytrzymałości.
KI - to ilość twojej energii Ki. Używana jest ona do wykorzystywania wszystkich technik podstawowych i "Ultimate". Niektóre rasy automatycznie regenerują energię Ki, domyślnie rośnie ona w miarę zadawania podstawowych obrażeń przeciwnikowi. Można również nabyć umiejętności, które pozwolą ci szybko ładować ten rodzaj energii.
HEA - health, czyli punkty zdrowia. Niezależnie jaką grasz rasą obowiązkowo zwiększaj stopniowo ten atrybut.
Atrybuty łatwo jest zestawić w dwie grupy: jeśli wolisz walczyć w zwarciu koniecznie inwestuj w ATK, STM oraz STR. Jeśli wolisz trzymać się nieco na uboczu i używać wszelkich Ki Blastów: KI, BLA, nie zaszkodzi również trochę punktów ATK i STM. HEA rozbudowuj stale (np. co 3 poziomy doświadczenia wszystkie punkty przeznacz na zdrowie).
0
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
- Informacje wstępne
- Miasto Tokitoki | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Interfejs i Scouter | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Rangi i doświadczenie | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Atrybuty | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Terminologia | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Tworzenie postaci | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Wyposażenie | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Smocze Kule i odblokowywanie postaci | Informacje wstępne w DB Xenoverse
- Częste pytania i odpowiedzi | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Informacje wstępne
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Teekun Junior
Jak mieć ogon u saiyana? Da się mieć poziom SSJ 3?
Kondzio8 Konsul
Z tego co pamiętam miecza nie da sie uzywać.
Poziomu SSJ 3 niestety nie da sie osiągnąć.
jmajewski238 Junior
poradnik fajny ale za resztę trzeba płacić dlatego dla mnie poradnik jest nie dokączony
Bosser97 Junior
Mam problem z grą. Skończyłem fabułę zebrałem wszystkie jaja ze szczelin czasu (jest ich 5) oddałem Najwyższej Kai i tu jest problem bo nic dalej się nie dzieje. A wiem że jest coś jeszcze ponieważ nie mam wszystkich parallel questów odblokowanych wie ktoś w czym tkwi problem??
Hahahahahahaha kurwa dopiero się zorientowałem że to jest strona Dragon Ball Xenoverse ale pierwszej części a mi chodziło o 2 :D
Erle20 Junior
Mam pytanie odnośnie wersji 2 czy ktoś mi mógłby wytłumaczyć jak włączyć tam tryb single player żeby cały czas mi się nie wyświetlało że muszę kupić subskrybcję i tak dalej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
