Deus Ex: Skills
Aktualizacja:
Doszliśmy do umiejętności, które będą decydowały o przydatności naszego agenta. Umiejętności grupują się w kilku grupach, o czym później. Na początku gry do naszej dyspozycji oddana zostaje pula punktów, które możemy a nawet musimy przeznaczyć na odpowiednie umiejętności. Nie radzę się od razu rzucać na wszystkie, gdyż będzie to bez sensu. Na początku warto wybrać tylko kilka, np. 3 umiejętności i zwiększać swoją specjalizacje w tych kierunkach. W trakcie gry nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby zainwestować w jeszcze inne skille. Pula punktów będzie się z czasem zwiększać. W pewnym momencie możemy być postawieni przed wyborem czy dodać sobie nową umiejętność czy może zwiększyć poziom już posiadanej. Pozostawiam to do indywidualnej oceny. Teraz przejdźmy do opisu umiejętności. Po kolei umieściłem zdjęcie umiejętności, jej nazwę, punkty potrzebne do awansu i statystyki poziomów i na końcu opis danej umiejętności.
Umiejętności bojowe:
![]() | Weapons: Heavy | Trained (1350) Advanced (2700) Master (4500) | Obrażenia + 10%, Celność + 4% Obrażenia + 25%, Celność + 12% Obrażenia + 50%, Celność + 25% |
![]() | Weapons: Pistol | Trained (1575) Advanced (1575) Master (5250) | Obrażenia + 10%, Celność + 5% Obrażenia + 25%, Celność + 12% Obrażenia + 50%, Celność + 25% |
![]() | Weapons: Low-Tech | Trained (1350) Advanced (2700) Master (4500) | Obrażenia + 10%, Celność + 5% Obrażenia + 25%, Celność + 12% Obrażenia + 50%, Celność + 25% |
![]() | Weapons: Rifle | Trained(1575) Advanced(3150) Master(5250) | Obrażenia + 10%, Celność + 4% Obrażenia + 25%, Celność + 12% Obrażenia + 50%, Celność + 25% |
![]() | Wapons: Demolition | Trained(900) Advanced(1800) Master(3000) | Obrażenia + 10%, Celność + 5% Obrażenia + 25%, Celność + 12% Obrażenia + 50%, Celność + 25% |
Pozostałe umiejętności:
![]() | Environmental Training | Trained(675) Advanced(1350) Master(2250) | Dzięki niej będziemy mogli dłużej korzystać z kamizelek i innych ubrań ochronnych. Dobre dla osób lubiących bezpośrednie starcia. Według mnie wystarczy ta umiejętność na niskim poziomie. |
![]() | Lockpicking | Trained(675) Advanced(1350) Master(2250) | Bardzo przydatna umiejętność. Gdy jest na wysokim poziomie żadne zamki nie będą dla nas przeszkodą. Polecam ją każdemu bez względu na wybrany sposób gry. |
![]() | Electronics | Trained(675) Advanced(1350) Master(2250) | Coś dla hakerów. Teraz będziemy mogli omijać wszelkie zabezpieczenia. Jest t umiejętność niemal niezbędna do przejścia gry. Polecam mieć ją na wysokim poziomie. |
![]() | Computers | Trained(900) Advanced(1800) Master(3000) | Również dla hakerów. Jedna z kluczowych umiejętności. Bardzo ważna, jeśli chcemy ułatwić sobie grę. Pozwala na przejęcie kontroli nad wieżyczkami strażniczymi. |
![]() | Medicine | Trained(900) Advanced(1800) Master(3000) | Dobre dla osób nastawionych na otwartą walkę. Dla lubiących się skradać i atakować z zaskoczenia praktycznie nieprzydatna. Można ją sobie darować z czystym sumieniem. |
![]() | Swimming | Trained(675) Advanced(1350) Master(2250) | Wystarczy podstawowy trening. Nie jest to umiejętność niezbędna do ukończenia gry. Wystarczy podstawowy poziom. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany11474 Junior
W misji w bazie Vanderbeurg gdzie trzeba wyłączyć te dwa generatory. To można zdobyć skill pointy.Wystarczy generator wyłączyć multitoolem i później cały czas go wyłączać. Wtedy będzie się zarabiać cały czas 100 skill pointów. Ja grę skończyłem jak miałem wszystkie skilly na MASTER
Jankes
zanonimizowany3225 Senator
Urbi do cholery, daj sobie siana.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.