Deus Ex: Przedmioty
Aktualizacja:
W grze pojawia się bardzo duża liczba różnych rzeczy, mniej lub bardziej przydatnych. Część z nich jest niezbędna do ukończenia gry a inne stanowią tylko dekorację uprzyjemniającą grę. Poniżej znajdziecie zestawienie tych przedmiotów. Podzieliłem je na kilka grup w zależności od przeznaczenia i przydatności. Warto zwracać uwagę na, na pierwszy rzut oka nieprzydatne przedmioty. Mogą okazać się one bardzo pomocna w grze...
Modyfikacje broni:
![]() | Weapon modification Accuracy: znacznie poprawia celność używanej broni. Daje dobre efekty w połączeniu z lunetą. |
![]() | Weapon modification Range: zwiększa zasięg broni. Ze względu na specyfikacje lokacji w grze może sie przydać tylko do Shotgun'ów. |
![]() | Weapon modification Clip: zwiększa maksymalną ilość nabojów w magazynku. Przydatne przy karabinach gdzie ilość dostępnych naboi przesądzić może czy w ogóle trafimy przeciwnika, szczególnie oddalonego. |
![]() | Weapon modification Laser: dodatkowo zwiększa celność dzięki zamocowaniu lasera na broni. Pozwala dokładnie wymierzyć w przeciwnika. Świetne połączenie z lunetą co pozwoli na oddawanie celnych strzałów w głowę nawet z dużej odległości. |
![]() | Weapon modification Recoil: zmniejsza odrzut broni. Bardzo przydatne do broni cięższych oraz karabinów. Pozwala dokładniej namierzac cel w przypadku strzelania seriami. |
![]() | Weapon modification Silencer: tłumik zapewni bardzo ciche działanie broni. Może się bardzo przydać osobom preferującym dość głośne karabiny czy Shotguny. |
![]() | Weapon modification Reload: zmniejsza czas potrzebny na przeładowanie broni. W gorących momentach szybkość przeładowania broni może decydować o naszym być czy nie być. Trzeba to robić szybciej niż przeciwnik. |
![]() | Weapon modification Scope: luneta zapewni lepszą celność w dalszym dystansie. Polecam połączenie z Laserem. Oba te udoskonalenia można umieścić na jednej broni co dodatkowo zwiększa efekt. |
Wyposażenie:
![]() | Ballistic armor: niemal niezbędna kamizelka kuloodporna. Pozwoli przetrwać co gorętsze momenty gry. |
![]() | Termoptic camo: kamizelka maskująca. Bardzo przydatna, gdy chcesz przejść niezauważonym obok człowieka lub robota. Nikt i nic Cię w tym nie zauważy. Czas działania ograniczony. |
![]() | Hazmat suit: ubranie ochronne przed wszelkimi niebezpiecznymi czynnikami zewnętrznym jak promieniowanie. |
![]() | Rebreather: dzięki temu małemu cacku nie utopisz się pod wodą. Pozwala oddychać przez jakiś czas. |
![]() | Binoculars: po prostu lornetka. Przydatna każdemu szanującemu się agentowi. |
![]() | Tech goggles: świetny noktowizor pozwalający na widzenie nawet w zupełnych ciemnościach. Czas działania jest niestety ograniczony. |
![]() | Multitool: dzięki temu można trochę poszperać w zamkach magnetycznych i alarmach. Bardzo przydatny sprzęcik. |
![]() | Lockpick: wytrych do otwierania wszelkich zamkniętych rzeczy. Bardzo przydatna rzecz w grze, w której większość drzwi jest zamkniętych. |
![]() | Medkit: to małe pudełeczko może często uratować życie. Dzięki niemu leczymy ogólnie cały organizm albo tylko konkretną część ciała. Daje bardzo duże możliwości, jeśli mamy dobrze wytrenowaną umiejętność leczenia. |
![]() | Biocell: taka mała bateria, która zwiększa poziom bioenergii. Jeśli często używamy wszczepów a tak zapewne będzie w większości przypadków to ta mała bateryjka okaże się niezbędna do przejścia gry. |
![]() | Datacube: warto rozglądać się za tymi rzeczami, gdyż zawierają zawsze bardzo przydatne informacje. |
![]() | Augmentation can: dzięki niemu możliwe staje się wyposażenie naszego agenta w jeden z proponowanych wszczepów. |
![]() | Upgrade can: podnosimy za jego pomocą poziom naszych wszczepów a jak wiadomo im wyższy poziom tym lepiej. Warto ich poszukać. |
![]() | Credit chit: takie pieniądze. Znaleźć można różne nominały. Aczkolwiek częściej chyba zdarzy się je ukraść niż znaleźć. |
![]() | Nanokey: kod ukryty w tym małym pudełeczku pozwoli otworzyć określony zamek. Warto się za nimi porozglądać i dokładnie przeszukać teren. |
![]() | Flare: chyba nie trzeba wyjaśniać zasady działania flar. Świecą w ciemnościach. Dobre, jeśli nie mamy latarki a energia bioelektryczna się wyczerpała. |
Reszta:
Gaśnica: może uratować życie, gdy potrzeba będzie ugasić płonącego człowieka, np. siebie.
Książki i pisma: jeśli chcesz się wczuć bardziej w klimat gry warto poczytać zawarte w nich teksty.
Telefony: na pierwszy rzut oka niepotrzebne. Zdarza się jednak, ze telefon dzwoni kiedy jesteśmy w pobliżu. Można go wtedy odebrać.
Papierosy: jak to w rzeczywistości - skracają życie.
Water, Soy food, Candy bar: jak nie ma nic innego pod ręką można nimi podtrzymać się przy życiu.
Beer, Wine, Zyme: chociaż dodają trochę punktów życia to mają poważne skutki uboczne - powodują oszołomienie organizmu.
Skrzynki, beczki, mikroskopy, kwiaty: dwoma ostatnimi można, co najwyżej rzucać. Natomiast beczki i skrzynki bardzo często zawierają materiały wybuchowe, co może być bardzo pomocne w walce z wieloma przeciwnikami lub robotami.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany11474 Junior
W misji w bazie Vanderbeurg gdzie trzeba wyłączyć te dwa generatory. To można zdobyć skill pointy.Wystarczy generator wyłączyć multitoolem i później cały czas go wyłączać. Wtedy będzie się zarabiać cały czas 100 skill pointów. Ja grę skończyłem jak miałem wszystkie skilly na MASTER
Jankes
zanonimizowany3225 Senator
Urbi do cholery, daj sobie siana.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.