Deus Ex: Augmentations
Aktualizacja:
Wszczepy bardzo ułatwiają grę i można powiedzieć, że ukończenie gry bez nich jest właściwie niemożliwe. Ciało naszego agenta jest podzielone na kilka rejonów, do których dopasowywane są dane wszczepy. Warto temu aspektowi rozgrywki poświęcić trochę uwagi. Poniżej przedstawię wszystkie wszczepy wraz z ich podziałem na poszczególne części ciała. Część wszczepów możemy podnosić na wyższe poziomy.
Podstawowe:
![]() | IFF: Pozwala odróżnić tych dobrych od tych złych. Mówiąc krótko to dzięki niemu nie będziemy strzelać do swoich przyjaciół. Jeśli spotkamy wroga to wskaźnik celownika zrobi się czerwony, jeśli przyjaciela to zielony. |
![]() | Light: Przydatny szczególnie w ciemnych pomieszczeniach. Podobne trochę do latarki. Jak nie mamy tej ostatniej na stanie to bardzo się przydaje. |
![]() | Infolink: Dzięki temu wszczepowi będziemy mieć cały czas kontakt z bazą. W ten sposób będziemy otrzymywać informacje i wskazówki. |
Głowa:
![]() | Targeting: Pozwala poznać lepiej nasz cel. Dzięki niemu będziemy wiedzieć, np. jakie uzbrojenie posiada nasz wróg. Dodatkowym atutem jest zwiększenie celności. |
![]() | Vision Enhancement: Trochę lepsze od latarki. Pozwala agentowi widzieć w nocy. Na wyższych poziomach będziemy dzięki niemu widzieć przez ściany, co znacznie ułatwi eliminację wrogów kryjących się "za rogiem". |
![]() | Spy Drone: Dzięki niemu poznamy poczynania terrorystów. Stworzymy za jego pomocą specjalną sodę z kamerą. Na plus należy zaliczyć jej zdolność atakowania wrogów. |
![]() | Aggressive Defense System: Coś szczególnie przydatnego w obliczu ataku granatami. Dzięki temu zostaną one zniszczone jeszcze zanim dolecą do agenta. Może to często uratować życie. |
Klatka piersiowa:
![]() | Energy Shield: Zapewni dodatkową ochronę przeciwko takim niebezpieczeństwom jak ogień czy prąd elektryczny. Pozwoli przeżyć co gorętsze chwile. |
![]() | Environmental Resistance: Podnosi odporność na promieniowanie i skażenie radioaktywne. |
![]() | Synthetic Heart: Uruchomienie tego wszczepu zwiększa chwilowo poziomy pozostałych do maksimum. |
![]() | Regeneration: Uaktywnienie go zamienia energię bioelektryczną na punkty zdrowia. Ratuje życie w czasie twardej walki. |
![]() | Aqualung: Dzięki temu wszczepowi będziemy mogli dłużej przebywać pod wodą poprzez zwiększeniu pojemności płuc. Osobiście nie polecam, gdyż jest on mało przydatny. Mało będzie szans sobie popływać o do tego wystarczy wyposażenie. |
![]() | Power Recilculator: Gdy jest aktywny inne wszczepy mogą działać dłużej, gdyż pobierają wtedy znacznie mniej energii bioelektrycznej. |
Ramiona:
![]() | Combat Strenght: Właściwie mało przydatna. Powoduje dodatkowe obrażenia, jeśli używamy do walki broni typu miecze czy noże. Ze względu na małą popularność broni niepalnej wszczep ten jest stosunkowo rzadko wybierany przez agentów. |
![]() | Microfibral Muscle: Po prostu zwiększa siłę. Będziemy mogli więcej unieść a to co uniesiemy dalej rzucić. W naszym zasięgu stanie się unoszenie skrzyń, beczek itp. |
Nogi:
![]() | Run Silent: Coś dla osób lubiących się skradać. Teraz będzie można to robić bez wzbudzania niczyjej uwagi. Nawet bieganie nie będzie wywoływać hałasu. |
![]() | Speed Enhancement: Wzmocni nasze nogi, dzięki czemu będziemy mogli szybciej biegać i dalej skakać. Dodatkowo zamortyzuje upadek z dużej wysokości. |
Subdermal:
![]() | Ballistic Protection: Dodatkowa ochrona przeciwko obrażeniom z broni palnej i miotanej. Przydatny dla każdego agenta, nieważne czy grasz skrycie czy wolisz otwartą walkę. |
![]() | EMP Shield: Gdy jest aktywna nie pozwala na utratę energii bioelektrycznej przez atak lub porażenie prądem. Niekiedy może nas poratować, lecz jest bardzo rzadko stosowany i przez większość gry bezużyteczny. |
![]() | Cloak: Działa bardzo krótko, ale jakie daje efekty! Teraz możemy stać się niewidzialni dla innych ludzi. Da to możliwość wykończenia po cichu wielu strażników. |
![]() | Radar Transparency: Jak wyżej tyle, że jesteśmy niewidoczni dla robotów i innych urządzeń elektrycznych. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany11474 Junior
W misji w bazie Vanderbeurg gdzie trzeba wyłączyć te dwa generatory. To można zdobyć skill pointy.Wystarczy generator wyłączyć multitoolem i później cały czas go wyłączać. Wtedy będzie się zarabiać cały czas 100 skill pointów. Ja grę skończyłem jak miałem wszystkie skilly na MASTER
Jankes
zanonimizowany3225 Senator
Urbi do cholery, daj sobie siana.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.