DayZ: Czernogorsk | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
Aktualizacja:
Czernogorsk

"Czerno" to jedno z dwóch najpopularniejszych miast na południowym wybrzerzu, dlatego też na wysoko zaludnionych serwerach zawsze znajdują się tam jacyś gracze - nie zawsze przyjaźni. Jeśli chcesz w miarę bezstresowo przebiec przez miasto i zwiększyć swoje szanse na znalezienie dobrego łupu, wejdź na serwer z możliwie najmniejszą ilością graczy. Jeśli szukasz przygody, pełne serwery na pewno sprawdzą się w 100%. Niezależnie od wszystkiego, nigdy nie biegaj w mieście środkiem ulicy, unikaj wychodzenia na otwarte place i trzymaj się blisko ścian.
1. Supermarket

Bieg po łup w Czerno najlepiej zacząć od wschodniej strony miasta i pierwszym obiektem na jaki tam trafisz będzie supermarket. Zmierzając do sklepu w ogóle nie przejmuj się ścigającymi Cię zombiakami, ponieważ z łatwością zgubisz je w środku. Rozglądaj się jednak za innymi graczami, a zwłaszcza snajperami, którzy lubią czatować na dachach budynków. Jeśli wbiegasz do miasta od zachodu, trzymaj się wybrzeża, tak aby dotrzeć do tego samego punktu.
2. Cerkiew

Opuść sklep tylnym wyjściem i korzystając z wyłomów w murach i ogrodzeniach skieruj się do cerkwi. Po drodze możesz zahaczyć o budynek z cegły, w którym również możesz coś znaleźć lub po prostu użyć go do zgubienia pościgu. W razie gdyby pościg ciągnął się za Tobą aż do kościoła, wbiegnij do niego i natychmiast schowaj się za jednym ze znajdujących się przy ścianach grobowców. Ścigające Cię Zedy wejdą do środka, ale wkrótce zawrócą i będziesz mógł spokojnie ograbić to miejsce.
3. Straż pożarna

Kolejnym celem jest straż pożarna. Jest to bardzo niebezpieczne miejsce, ponieważ trudniej tam zgubić zombiaki, a najlepszy łup znajduje się na wieży, która jest odsłonięta na ogień snajperski. Niemniej jednak jest to jedyne miejsce w mieście, gdzie możesz znaleźć broń klasy wojskowej, a więc ryzyko jest opłacalne. Zachowaj czujność, nasłuchuj strzałów i zbieraj łup najszybciej jak potrafisz.
4. Szpital

Ostatnim, obowiązkowym przystankiem jest najbardziej wysunięty na północ szpital. Dostań się do niego przez budynki fabryki, które dadzą Ci nieco osłony przed wrogim ogniem i zombiakami. Szpital można złupić na dwa sposoby: rozbić frontową szybę (najlepiej rzucając w nią puszką, co praktycznie w ogóle nie robi hałasu) lub wejść po drabinie na dach. Jeśli jesteś pewien, że w pobliżu nikogo nie ma, rozbij jedną z narożnych szyb szpitala, a w środku znajdziesz kilka pudełek z medykamentami. Nigdy nie próbuj rozbijać innych szyb niż narożne, ponieważ z powodu błędów w grze nie pękną, lub zajmie Ci do bardzo dużo czasu. Dach jest nieco bezpieczniejszym rozwiązaniem, ponieważ jedyne wejście prowadzi po drabinie oraz znajdująca się tam nadbudówka osłoni Cię przed znajdującym się na fabryce snajperami. Wchodzenie po drabinie wiąże się jednak z pewnym ryzykiem, ponieważ jesteś w tym czasie odsłonięty na strzały i bezbronny.
Obok szpitala znajdują się brązowe bloki mieszkalne, które również możesz odwiedzić w poszukiwaniu łupu, jeśli pozwala Ci na to sytuacja.

Po złupieniu szpitala puść się biegiem w stronę lasu na północ od miasta. Jeśli podejrzewasz, że możesz być obserwowany przez wroga, biegnij zakosami, aż nie znajdziesz się wystarczająco głęboko w lesie.
0
- DayZ - poradnik do gry
- DayZ (ArmA 2 mod) - poradnik do gry
- Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Pierwszy ekwipunek - jak zdobyć? Porady
- DayZ: Czernogorsk | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Elektrozawodsk | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Berezino | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Balota | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Stary Sobor | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Lotnisko | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ: Rozbite helikoptery | Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- Zdobywanie pierwszego ekwipunku
- DayZ (ArmA 2 mod) - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Tata Borata Junior
Przydałaby się jakaś aktualizacja dotycząca sterowania i używania różnych funkcji/rzeczy na Xbox
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
