DayZ: Krwawienie - efekty uboczne, transfuzja
Aktualizacja:
Krwawienie

Krew jest w praktyce energią postaci. Przelanie ostatniej kropli oznacza zgon. Krwawienie może wystąpić losowo po każdym trafieniu postaci przez Zeda lub innego gracza. Może być również spowodowane wdepnięciem we wnyki, upadkiem z dużej wysokości lub wdaniem się infekcji. Sygnalizowane jest czerwieniejącą i migającą ikoną kropli.
Rozróżnia się 6 poziomów krwi, które charakteryzują się różnymi efektami ubocznymi.
- 12 000: stan początkowy, postać w pełni sił
 - poniżej 9 000: postać podatna na utratę przytomności spowodowaną ciosem zombiaka
 - poniżej 8 000: kolory i dźwięki zaczynają się wytłumiać
 - poniżej 5 000: postać może w losowych momentach stracić przytomność na kilka do kilkudziesięciu sekund
 - poniżej 4 000: obraz staje się praktycznie czarno-biały i zanika większość dźwięków
 - 0: śmierć postaci
 
Efekty krwawienia sumują się!
  | Niekiedy krwawienie może samo ustać, jednak towarzyszy temu spora utrata krwi. Do szybkiego tamowania krwotoków należy używać BANDAŻY, które można znaleźć w grze prawie na każdym kroku, więc nigdy nie powinno Ci ich zabraknąć.  | 
![]()  | ![]()  | 
Duża utrata krwi wiąże się oczywiście z koniecznością jej uzupełnienia. Jedną z metod - jedzenie - już poznałeś. Kolejną, dużo skuteczniejsza metodą jest transfuzja. Może jej na Tobie dokonać tylko inny gracz za pomocą TOREBKI KRWI. Ten przedmiot można znaleźć wyłącznie w budynkach medycznych/szpitalach.
0
Komentarze czytelników
Tata Borata Junior
Przydałaby się jakaś aktualizacja dotycząca sterowania i używania różnych funkcji/rzeczy na Xbox
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



