Polaris; Naszira | Bossowie | Darkspore
Aktualizacja:
W Darkspore występuje sześciu bossów - niesamowicie potężnych przeciwników, których pokonanie kończy kolejne akty gry. Stwory te zawsze są wspierane przez całe armie mniejszych potworów - sług i oficerów, którzy będą dodatkowo uprzykrzać bohaterowi życie.
Każdego przeciwnika można pokonać po prostu zadając mu odpowiednio wiele obrażeń - nie mamy tu do czynienia z żadnymi słabymi punktami albo zagadkami do rozwiązania. Tylko brutalna siła i przemyślana strategia mogą nam posłużyć do pokonania wrogów. Ci zwykle posiadają wiele niszczycielskich umiejętności i bardzo znaczne ilości życia - ich zabicie potrafi więc nastręczyć pewnych trudności. Z tego też powodu na następnych stronach znajdziecie szczegółowy opis wszystkich bossów oraz sugerowane sposoby ich pokonania.
Polaris
![]() | Pierwszy z wielkich przeciwników nie powinien sprawić nam większego problemu. Kluczowy będzie dobór bohaterów, dzięki którym staniemy z nim w szranki - powinny być to istoty walczące wręcz. Szczególnie polecam drużynę złożoną z Błyska, Upióra, Goliata - pierwszy z nich pozwoli nam szybko przemieszczać się po polu bitwy, zgrabnie unikać ataków dystansowych (szczególnie kul grawitacyjnych oraz pocisków samonaprowadzających) i osłabiać pomniejsze istoty Darkspore. Drugi będzie wręcz idealny do walki z samym bossem - dzięki możliwości wyssania życia, szybko osłabi wroga, samemu pozostając w pełni sił. W ostateczności możemy też użyć bezcielesnej formy, dzięki czemu stanie się całkowicie nietykalny. Wreszcie Goliat będzie doskonale służył nam przed przybyciem głównego przeciwnika na pole bitwy - to właśnie nasz cybernetyczny wojownik sprawdzi się najlepiej przy oczyszczaniu terenu z hord Darkspore. Sam Polaris potrafi tworzyć dość irytujące kule grawitacyjne, które odciągają od niego pociski (dlatego nie warto brać do walki z nim herosów walczących dystansowo), często odpycha też bohaterów stojących przed nim. Nieco kłopotliwe bywają wystrzeliwane przez niego samonaprowadzające pociski, jednak dzięki unikom Błyska i bezcielesności Upiora, nie powinno to stanowić dla nas większego wyzwania. |
Naszira
![]() | Wielki latający pająk z Nocturny będzie dla nas stanowił zdecydowanie większe wyzwanie, niż jego poprzednik. Nie wynika to jednak z umiejętności samej Nasziry (które są relatywnie słabe), a raczej z ilości i mocy jej mniejszych sojuszników. Mimo pozorów, to właśnie na nich powinniśmy skupić nasze ataki - potrafią oni bowiem wskrzeszać swoich pobratymców, zatruwać bohatera, zmniejszać zadawane przez niego obrażenia i wiele, wiele więcej. Jeśli więc pozwolimy wrogom na opanowanie placu boju, możemy być pewni klęski. Sama Naszira potrafi w zasadzie jedynie zadawać nam konwencjonalne ciosy w walce wręcz, wystrzeliwać cierniste kolce oraz tworzyć swego sobowtóra. Najgroźniejsza jest ostatnia z opcji - nie będziemy bowiem wiedzieć, którą z kopii powinniśmy atakować. Musimy podjąć szybką decyzję i skierować nasze ciosy na jednego z pająków - istnieje spore prawdopodobieństwo, że trafimy słusznie. Jeśli jednak nie poszczęści się nam, przynajmniej zmniejszymy potencjał bojowy Nasziry. Jako, że domeną wielkiego pajęczaka jest Nocturna, a więc kolebka istot typu nekrogenetycznego, bardzo ryzykownym posunięciem byłby wybór herosa tego samego typu do walki z potworem. Dużo lepiej sprawdzą się bohaterowie walczący wręcz, posiadający ataki obszarowe i zadający duże obrażenia. Przyda się również ktoś z umiejętnością czasowego unikania ataków - powinno to uchronić nas przed wysysaniem życia przez wrogów. Niezależnie od doboru naszych bohaterów, taktyka zawsze powinna być jedna - szybka eliminacja wszystkich sług i oficerów, a następnie pojedynek jeden na jeden z Naszirą. W ostatecznym pojedynku nieźle powinni sprawdzić się: Błysk, Zrin, Goliat, Veks, Wąż, a w ostateczności Upiór. |
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.