Darkest of Days: Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 23 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914

Cel: obroń Niemieckie pozycje/ oczyść obóz z Rosjan

1 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Biegnij za Dexterem i chwyć karabin maszynowy - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Biegnij za Dexterem i chwyć karabin maszynowy. Eliminuj szturmujących Rosjan - uważaj, aby do "niebieskich" strzelać wyłącznie w nogi. Gdy most zostaje wysadzony, musisz popędzić na dół i stanąć we wskazanym miejscu.

2 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Wybiegnij na szczyt wzniesienia, skąd będziesz mieć wspaniały widok Rosjan w obozie - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Wybiegnij na szczyt wzniesienia, skąd będziesz mieć wspaniały widok Rosjan w obozie. Eliminuj ilu się da. Uważaj, jest tu wieli "niebieskich"! Skieruj się w lewo, gdzie czają się niedobitki.

Cel: sprawdź stację kolejową

3 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zbiegnij na dół i kieruj się w lewo - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zbiegnij na dół i kieruj się w lewo. Droga powiedzie Cię na stacje kolejową. Tam dojdź do wskazanego punktu.

Cel: wyeliminuj agentów

4 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zastrzel najbliższego agenta - najlepiej celuj w głowę i zmień broń na jego karabinek - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zastrzel najbliższego agenta - najlepiej celuj w głowę i zmień broń na jego karabinek. Liczba przeciwników zależy od poziomu trudności. Na średnim jest ich pięciu.

Cel: dotrzyj do stanowiska artylerii

5 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Biegnij za Dexterem - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Biegnij za Dexterem. O drodze zobaczycie znikających agentów, a na szczycie stwierdzicie, że zrobili oni swoje.

Cel: zbombarduj Rosjan

6 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz chwyć działo i strzelaj - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz chwyć działo i strzelaj. Pierwszym celem jest budynek po lewej, następnie cztery gniazda karabinów maszynowych. Na końcu musisz postawić w płomieniach wielka stodołę.

7 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Ostatni cel to mała stodoła - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Ostatni cel to mała stodoła. Ledwie spłonie, pojawią się znowu agenci. Dwaj po prawej, trzej za plecami. Wyeliminuj wszystkich!

Cel: poprowadź natarcie

8 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zbiegnij na dół (możesz zboczem, gdzie stoją armaty) i dotrzyj do niemieckich żołnierzy - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zbiegnij na dół (możesz zboczem, gdzie stoją armaty) i dotrzyj do niemieckich żołnierzy. Wbiegnij na ogrodzony teren i dotrzyj do wskazanego punktu. Gdy ruszysz, popędzą za Tobą.

9 - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zabiegnij farmę od prawej, aby uniknąć ognia karabinów maszynowych - Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zabiegnij farmę od prawej, aby uniknąć ognia karabinów maszynowych. Nie śpiesz się - Niemcy Cię wspomogą. Zajdź duży budynek od tyłu i wejdź do środka.

Rozdział 24 - KronoteK

Teraz tradycyjnie - przemowa matki, rozdanie punktów na bronie, wybór misji. Mamy do wyboru dwie. Bierzemy "The thin red dot".

Darkest of Days

8 września 2009

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2010-05-11
18:25

mrowa4224 Pretorianin

😃

Najfajniejszy jest 4 rozdział szczególnie obrona rosyjskich pozycji :D

Komentarz: mrowa4224

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl