Company of Heroes Kompania Braci: Misja 10 - St. Lo (2) - solucja
Aktualizacja:
Z kolei przy prawym skraju mapy zlikwiduj snajperem i moździerzem stanowiska kilku dział (dwa ppanc., jedno plot.), zniszcz piechurami jakiegoś Ostwind, który może się napatoczyć (nie wiem czy czasem nie wjeżdża na planszę spoza mapy, drogą biegnącą od zachodu) i być może kolejny czołg Panzer IV. Pal miotaczem ognia saperów Adolfów w budynkach, ewentualnie równaj je z ziemią ostrzałem moździerza. Pamiętaj aby podciągać bliżej cekaemy by udzielały wsparcia walczącej piechocie a potem zabezpieczały zdobyty teren. Wtedy możesz dawać piechurom chwilę wytchnienia odsyłając ją do bazy by uzupełnić straty osobowe. Saperami buduj też stacje medyczne na zajętym terenie - sanitariusze będą zbierać ciała poległych i "reanimować je", a po pewnym czasie tuż obok takiej stacji pojawi się oddział zmartwychwstałych "zajęcy". Mijając punkt strategiczny (zbuduj na nim posterunek saperami) dotrzesz do niewielkiej niemieckiej bazy, podsyłającej na pole walki oddziały Fryców. Zniszcz ją ostrzałem moździerza bądź spal saperami. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Z lewej strony Rangersi i czołgi, mijając rozbitą baterię rakietowych Nebelwerferów, też dotrą do kolejnej bazy wroga. Moździerzem wyeliminuj armaty ppanc. wroga w pobliżu, Krokodylem pal Szkopów budynkach, potem sfajcz bazę wroga (parę granatów moździerzowych też można na nią spuścić). By się do niej dostać czołgiem z miotaczem najpierw dorób mu spychacz aby przedarł się przez zasieki i zapory przeciwczołgowe. Być może jeszcze lepiej poradzą sobie z tym zadaniem saperzy bo zdaje się, iż ulica jest również zaminowana (wyposaż ich więc najpierw w wykrywacze min i rozminuj co trzeba, albo naprawiaj tanka, który po minach przejedzie). [6] Uważaj na dwa niemieckie Panzery IV jakie mogą pojawić się po bokach - jedne zdejmij swoim czołgiem z 75mm armatą (tą możesz zamienić potem na skuteczniejszą 76mm, klikając odpowiednią ikonę w fabryce czołgów w swojej bazie). Drugą "puszkę" npla możesz sprzątnąć Rangersami z bazookami - powinni oni coś robić bo "medalowym" celem tej misji [*] jest sprawienie, by chociaż jedna z drużyn Rangersów zdobyła trzy szewrony weteranów (symbol doświadczenia bojowego nad jednostką). A tylko w walce mogą się ich dorobić. Gdy chłopaki ponoszą ciężkie straty nie bój się uciekać nimi do swojej bazy (komenda "Withdraw" w menu rozkazów nie gryzie) by tam uzupełniać straty osobowe.
Przy prawej krawędzi mapy zniszcz moździerzem/snajperem kolejne stanowiska kilku następnych armat ppanc. wroga [7]. Posuwaj się cały czas na północ, w kierunku punktu strategicznego w rogu planszy. Teren tutaj nie sprzyja czołgom (ciasno, wąsko) ale jeżeli ich potrzebujesz wyprodukuj sobie jakieś w bazie (z miotaczem, z armatą) i podjedź tutaj. Za armatami ppanc., na lewo, za budynkiem, na placu, pewnie dojrzysz jeszcze jedną małą, niem. bazę, podsyłającą na pole bitwy szkopskie posiłki - zniszcz ją ostrzałem moździerzowym.
![]() [7] | ![]() [8] |
Posuwając się wzdłuż lewej krawędzi mapy, cały czas tocząc zacięte walki ze Szkopami , dojedziesz w końcu do następnej ich bazy (małej) na północy - spal ją. [8] Potem skręć w prawo (na wschód) i poruszaj się w kierunku punktu strategicznego w prawym-górnym rogu planszy, wykańczając po drodze napotkanych Adolfów.
Dojedziesz do sporego placu przy punkcie strategicznym - rozwal własnymi czołgami z armatami niemieckie tanki wyjeżdżające ci na spotkanie. [9] Nie powinieneś mieć żadnych problemów bo jeśli dobrze zsynchronizowałeś ruchy swoich wojsk to teraz atakujesz Fryców z dwóch kierunków.
![]() [9] | ![]() [10] |
Spal miotaczami ognia Crocodille'ów Adolfów broniących się w budynku przy punkcie strategicznym, potem przejmij ów punkt i wybuduj na nim posterunek obserwacyjny. [10] Na dobrą sprawę to powinno zakończyć tą misję (o ile jest to ostatni z punktów, które miałeś zająć).
Ja jednak jeszcze, zanim przejąłem ten ostatni punkt strategiczny otaczając Szwabów i realizując główne zadanie [*] , trochę postrzelałem się z nimi w ich bazie przy ratuszu, pośrodku planszy. Rozwaliłem tam jakiegoś Ostwinda, po dwie armaty plot. i ppanc., czołg(i), sfajczyłem paru Szkopów w okolicznych budynkach. [11]
![]() [11] | ![]() [12] |
A oto twój następny przeciwnik - czołgi PzKpfw VI Tygrys (ale wcześniej, w kolejnej misji , równie groźne, jeśli nie groźniejsze, Pantery się trafią). [12]
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany427987 Junior
Może ktoś mi podpowie dlaczego niemogę wgrać patcha wyskakuje jakiś błąd,że niby zmieniałem coś w plikach a to nowa instalka?
Miniu Senator

Zla wersja patcha? Pomoglo by gdybys napisal jaka masz obecnie wersje i jaki patch instalujesz. Najlepiej sciagnac je wchodziac na serwer gry
zanonimizowany56818 Generał
Taaa, szumbur - w 44' John Wayne miał... 37 lat i już od groma filmów w swojej filmografii. Nie znam jego wczesnych dokonań dokładnie (późniejszych zresztą też nie ;-P) ale myślę, że podczas lądowania w Normandii był już dosyć dobrze kojarzony jako westernowy twardziel. Rozejrzyj się więc tu i tam na Google zanim coś napiszesz, pierwszy post a taka plama :-P.
zanonimizowany582103 Pretorianin
Przeszłem całe bez tej solucji
zanonimizowany625671 Pretorianin
To jeszcze slownik przejdz.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.