Colin McRae DiRT: Wielka Brytania
Aktualizacja:
Wielka Brytania
Angielskie trasy rajdowe są generalnie dosyć szybkie więc proponowałbym na nie raczej dłuższą skrzynię biegów. Nawierzchnia to głównie wilgotny żwir przeplatany gdzieniegdzie gładkim jak pupa niemowlaka asfaltem i trochę błota. Jest sporo cięć po trawiastym poboczu, chociaż czasem trzeba uważać na leżące na nim kłody. Także zjazd z trasy w krzaczory niekoniecznie musi kończyć się nieciekawie bo dosyć szybko i łatwo oraz bez większych uszkodzeń można wrócić na drogę.
Trasy są dosyć wyboiste, miejscami również na asfalcie (Butteryhaugh) i jest kilka "hopek" (Falston): na niektórych można wyskakiwać, inne lepiej dusić. Dlatego zawieszenie raczej średnie i warto także najpierw poeksperymentować na shakedownie z ustawieniami fast bumpu. Można się też trochę bawić w slajdy i dryfty i dlatego balans hamulców przesunięty raczej ku tyłowi.
Należy także uważać na zmiany nawierzchni czyli tym samym przyczepności oraz mieścić się w liczne bramki i przewężenia (Crawberry Crag).
"Zasadzka" na koniec Deadwater Moor: po bardzo szybkim fragmencie lekka "hopka" i zaraz po niej ostry skręt w prawo w ciasny most.
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
No, to już chyba jest jasne dlaczego redakcja programów przyrodniczych w TVP zrezygnowała z Krystyny Czubówny i kto tą panią zastąpi ;-P... Ja też zawsze chciałem komentować życie seksualne takich np. leniwców trójpalczastych czy innych piesków preriowych ;-P.
TyTuSPL Senator
Bardzo fajny poradnik :)
Już niedługo gra wpadnie w moje ręce i napewno się poradnik przyda ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
