Colin McRae DiRT: Niemcy
Aktualizacja:
Niemcy
Niemieckie trasy rajdowe są dosyć szybkie. Mokre a więc śliskie asfalty o różnej przyczepności, okazyjnie beton czy nawet żwir. Wybieramy więc twarde i niskie zawieszenie, balans hamulców przesuwamy do przodu, downforce czyli siła docisku do podłoża raczej mała. I długa skrzynia biegów.
Dosyć charakterystyczna cecha niemieckich odcinków to jednak także hairpiny czyli ostre nawroty (np. na Ockfen). Część z nich można ciąć po trawie, nie radzę jednak robić tego zbyt głęboko bo gra cofnie nas na asfalt i stracimy kilka cennych sekund. Nie uślizgujemy hairpinów, należy je pokonywać płynnie. Uważamy też na jakieś paliki na poboczu, szczególnie na początku tego odcinka (początek jest bardzo szybki).
Uwaga na most na Sonnenbergu (pod koniec).
Biebelhausen to m.in. asfaltowe drogi (ciemny asfalt) pozwalające pomykać rajdówką ile fabryka dała (wcześniej pełna koncentracja podczas przejazdu przez miasto).
Komentarze czytelników
zanonimizowany56818 Generał
No, to już chyba jest jasne dlaczego redakcja programów przyrodniczych w TVP zrezygnowała z Krystyny Czubówny i kto tą panią zastąpi ;-P... Ja też zawsze chciałem komentować życie seksualne takich np. leniwców trójpalczastych czy innych piesków preriowych ;-P.
TyTuSPL Senator
Bardzo fajny poradnik :)
Już niedługo gra wpadnie w moje ręce i napewno się poradnik przyda ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
