[05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Idź do końca korytarza i do ostatnich drzwi po lewej - [05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Idź do końca korytarza i do ostatnich drzwi po lewej. Powinieneś mieć wystarczająco dużo środków usypiających i eteru, by zrobić ze dwa pociski paraliżujące do kuszy. Zrób przynajmniej jeden, a następnie otwórz drzwi - zobaczysz cywila w [31] , widocznego również na lewym obrazku poniżej.

1 - [05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Zapisz grę i wybierz odpowiedni moment by trafić go pociskiem paraliżującym - [05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Zapisz grę i wybierz odpowiedni moment by trafić go pociskiem paraliżującym. Jeśli ci się nie uda trafić, to wgraj grę i spróbuj ponownie. Przy jego ciele znajdziesz szmatę , 3 flaszki z eterem i 30 punktów techniki. W [32] jest folder (25 punktów techniki), a ma biurku w [33] - budzik . Wciśnij F2 i odkryj salwę z pistoletu (140 pkt). W sąsiednim pokoju jest kolejny cywil w [35] oraz Lagodin w [34] . Obaj chodzą po pomieszczeniu, obu też musisz ogłuszyć, jednak cywil nie będzie w ciebie strzelał - Lagodina potraktuj plastykowym pociskiem w głowę lub pociskiem paraliżującym z kuszy. Przy ciele Lagodina znajdziesz dużą apteczkę , monetę i 3 pociski do pistoletu .

2 - [05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Cywila potraktuj szmatą z eterem, jak pokazuje to lewy obrazek powyżej - [05] Investigative Journalism cz.4 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cywila potraktuj szmatą z eterem, jak pokazuje to lewy obrazek powyżej. Przy ciele cywila 2 znajdziesz zestawy urządzeń , papierosy i 30 punktów techniki. Zabierz puszkę z [36] i użyj terminala w [37], by powyłączać lasery i otworzyć wszystkie pancerne drzwi. Na razie ciało Lagodina zostaw - idź do [38] i ogłusz stojącego tam strażnika (prawy obrazek powyżej). Zabierz mu 2 małe apteczki i 2 pociski do pistoletu . Wróć się po ciało Lagodina i zanieś je do [39] - za pomocą odpowiedniej perswazji zdobędziesz drugą część kodu. Zabierz plastykową butelkę z [40] i ruszaj przebytą już drogą do biura Barinskiego - podejdź do sejfu w [11]. Otwórz go - na tym ten poziom się zakończy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2009-04-11
10:07

zanonimizowany620854 Junior

Racja karpiu 87

Komentarz: zanonimizowany620854
2006-01-05
17:57

karpiu_87 Senator

karpiu_87
👍

Poradnik bardzo dobry ;) to samo można powiedzieć o grze ;)

Komentarz: karpiu_87

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl