Mapa i oznaczenia | Porady ogólne i oznaczenia | Cities XXL
Aktualizacja:
Mapa i oznaczenia
Oznaczenia
W poradniku użyto następujących oznaczeń:
Kolor Czarny - ważne informacje i odwołania do obrazków.
Kolor Brązowy - Budynki i stałe struktury.
Kolor Zielony - Strefy.
Kolor Pomarańczowy - Infrastruktura i zasoby.
Kolor Niebieski - Elementy interfejsu.
Mapa

Wybór mapy jest najważniejszym miernikiem stopnia trudności gry. Przeczytaj poniższe rady, jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś by ułatwić lub utrudnić sobie grę.
1. Jeśli chcesz zbudować miasto nie męcząc się zbytnio wybierz mapę z płaskim terem. Takimi dobrymi mapami są równiny, płaskowyże, delty i półwyspy. Na tych mapach dominują płaskie tereny, dobre warunki maja rolnicy i czasem turyści. Zwykle nie ma tutaj natomiast ropy.
2. Dla graczy, którzy chcą, by miasto stawiało im wyzwania, polecana mapa powinna zawierać góry lub inne urozmaicenie terenu. Dobrymi przykładami są właśnie góry, pustynie i archipelagi. Część z nich zawiera duże złoża ropy, część postawi na turystykę, rzadko natomiast występuje tu woda i tereny rolnicze.
3. Niezależnie od mapy na każdej znajdziesz kawałki płaskie i strome. Staraj się budować miasto na płaskich terenach, z dala od gór. Na stromiznach nie da się za bardzo budować dróg, musisz znaleźć odpowiedni kąt najazdu. Czasem jednak na szczytach znajdziesz interesujące zasoby jak ropę czy tereny żyzne.
0
Komentarze czytelników
gerth Konsul
Zabrakło porady pierwszej, najważniejszej: chcesz się dobrze bawić w city-buidera poczekaj na Cities Skylines
Kthaara Chorąży
Jak to się mówi: gra jaka jest, każdy widzi. A co do skyline'a - poczekamy zobaczymy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
