Handel | Pierwsze kroki | Cities XXL
Aktualizacja:
Towary i usługi

Każda mapa ma pewne predyspozycje aby spełniać określoną rolę. Niekoniecznie musi to być gigantyczna metropolia ze strzelistymi wieżowcami na całej powierzchni. Może to być na przykład zespół połączonych miejscowości, okolonych rozległymi polami i zagrodami, jeśli tylko będzie przynosić godziwy dochód do miejskiej kasy.
Pierwszą styczność z handlem powinieneś mieć już po kilkudziesięciu minutach, kiedy fabryki lub farmy zaczną wytwarzać nadmiar towarów. Możesz je sprzedać co pozwoli ci odrobić straty w budżecie poczynione przez rozbudowę miasta.
Wraz z rozwojem miejscowości zaczniesz zauważać braki, objawiające się ujemnymi ilościami żetonów danego surowca. Najszybciej pojawią się braki w paliwie i prądzie elektrycznym. Nie przejmuj się nimi dopóki ich dostępność nie spadnie do poziomu żółtego znacznika. Uzupełnienie ich w mieście jest normalnym zjawiskiem, buduj więc odpowiednie budynki jak elektrownie i szyby naftowe.
A co jeśli nie ma odpowiednich terenów (w tym wypadku pól roponośnych)? Kiedy towar stanie się trudno dostępny jedynym wyjściem jest zakup albo w Omnicorpie albo u jednego z innych wybudowanych wcześniej miast.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
gerth Konsul
Zabrakło porady pierwszej, najważniejszej: chcesz się dobrze bawić w city-buidera poczekaj na Cities Skylines
Kthaara Chorąży

Jak to się mówi: gra jaka jest, każdy widzi. A co do skyline'a - poczekamy zobaczymy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
