Call of Juarez Bound In Blood: Opis przejścia (2) Rozdział 5
Aktualizacja:
![]() | Po połączeniu się z bratem, podążaj za nim przez tunel w skałach. |
![]() | ![]() |
Wychodząc po drugiej stronie gra poprosi Cię o rozwiązanie problemu ze snajperem, którego prawdopodobnie nawet nie zdołasz zauważyć, ale to nie istotne. Droga, która do niego wiedzie, zaprowadzi Cię pod samą wieżyczkę, a jego wyeliminowanie to kwestia jednego strzały ze średniego dystansu.
Ścieżka, o której wspomniałem, znajduje się na prawo od miejsca prowadzącego na otwartą przestrzeń, w bezpośrednim kontakcie z ogromnym rusztowaniem.
![]() | ![]() |
Po wyeliminowaniu zagrożeń nadchodzi chwila, w której należy załatwić wszystkich pozostałych oponentów [!] . Są oni rozsiani po całej okolicy i czasami można bardzo szybko oberwać kilka kul (z tą śmiertelną włącznie). Najpierw pozbądź się tych na dole, a następnie kontynuując drogę na górę [sekret] , eliminuj pozostałych.
![]() | ![]() |
Będąc na szczycie, znów trafisz na ląd i po raz kolejny zmuszony zostaniesz do przejścia przez jaskinie. W trakcie jej pokonywania nie musisz się obawiać nieprzyjaciół, ci pojawią się dopiero na samym końcu, w miejscu, gdzie światło słoneczne dociera bezpośrednio.
![]() | ![]() |
Na powyższych zdjęciach widnieje wcześniej wspomniane położenie. Wrogowie tu atakujący znajdują się zawsze wyżej od Ciebie, przez co mają lepszą pozycję (nie wspominając już o tym, że będą się ukrywać ze drewnianymi osłonami). W trakcie wymiany ognia pamiętaj również o tym, że korzystać będą z dynamitu, i że szarża może skończyć się tragicznie dla naszego bohatera (dla Ray'a też).
![]() | ![]() |
Droga na szczyt jest dość długa i kręta, i nie należy się spodziewać przerwy w atakach, aż do samej góry. Dokładnie w momencie, gdy miniesz zawieszony w powietrzu most, możesz liczyć na moment przerwy.
![]() | ![]() |
Ale nie długa, bo za kolejnym wąskim przejściem czekają kolejni śmiałkowie. Tym razem jednak, będziesz wyżej od nich i ich pokonanie nie powinno stanowić problemy.
Przejdź przez tę przestrzeń [sekret] i korzystając z drewnianych schodów, wyjdź po drugiej stronie, by chwilę później zakończyć pościg (przejdź pomiędzy kolejnymi skałami).
![]() | Dojdzie tam do małej scenki i walki na rewolwery. Formuła pojedynku jest już Ci bardzo dobrze znana, nic nie uległo zmianie, tak więc do dzieła. |
0
Komentarze czytelników
Fortel Pretorianin
Ciągle tylko Call of Juarez i Call of Juarez, naprawdę jest takie dobre?
PS: ma copa przy jednej konsoli ?
zanonimizowany240252 Centurion
Fortel > Niestety nie ma coopa ale i tak gra jest bardzo dobra ;) Tak jak to niektórzy piszą Call of Duty na Dzikim Zachodzie ;) Przeszedłem ją dwa razy i podobała mi się za każdym razem tak samo :) Polecam ;P
Dzięki za poradnik na pewno się przyda do sekretów ;)
(DOM) Pretorianin
po co wogule poradnik taki wielki pisza po co sie tak trudzic jak i tak nikt nie korzysta równie dobrze mógłby być sam opis sekrtów
P.S gra wielka mam orginal przeszedlem 2 razy rayem sie gra 10000000x lepiej niż ta pipką thomasem
andrzej1 Senator
Dla osób grających w tą grę poradnik na pewno się przyda.
zanonimizowany628484 Legionista
Nie wiem po co robic poradnik do tak łopatologicznej gry, lepiej by bylo faktycznie zrobic porzadny poradnik do Anno 1404
zanonimizowany671466 Junior
Pomocy, dochodze do momentu w I akcie gdy mam wykończyć od tył strzelających żołnierzy i pierwszy traz pojawia się tryb koncentracji "y". I tyle, cos mi sie zwiesza, komunikat nie znika i jedyne wyjscie to opuszczenie gry.
To jest efekt braku jakiegoś cracka czy wadliwa kopia?
Ziemas Pretorianin
Nie macie żadnej kontroli jakości, że wypuszczacie poradnik z takimi błędami ortograficznymi? Rozdział XIV zakładka Sekrety Thomas. "gdy wejdziesz na mór" a potem jeszcze raz "natkniesz się bowiem na drabinę prowadzącą na mór" ludzie taki błąd i do tej pory nie poprawiony????? MÓR??? Litości!
hinson Generał
No to mnie sie podoba. Na pewno lepszy poradnik niz do czesci pierwszej gdzie nie bylo opisane jak zdobyc wszystkie postery.
Tu wreszcie miejsce na sekrety sie znalazlo.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














