Moon Pearls i Witch Hearts (1) | Bonusy | Bayonetta
Aktualizacja:
Moon Pearls i Witch Hearts
Chapter I
![]() | Broken Moon Pearl #1 Zaraz po wyjściu z pociągu wskakujemy na niego, a stamtąd na wyższy poziom stacji. Obchodzimy peron wkoło i niszczymy wszystkie ławki Po zniszczeniu ostatniej pociąg odjeżdża, a my wchodzimy na tory. |
![]() | Broken Moon Pearl #2 Po stworzeniu windy zawracamy do miejsca, w którym była skrzynia z kluczem. Teraz pojawił się tam Alfheim . |
![]() | Broken Witch Heart #1 W pomieszczeniu z czerwonym portalem wskakujemy na balkon. |
![]() | Broken Witch Heart #2 Zaraz po wejściu do ogrodu, skręcamy w prawo i otwieramy Witch Tomba . |
![]() | Broken Witch Heart #3 Po pokonaniu Beloved wchodzimy do pomieszczenia przed nami, a po walce wskakujemy na półkę pod sklepieniem. |
Chapter II
![]() | Broken Witch Heart #4 Na samym początku etapu niszczymy pierwszego gargulca z lewej strony. |
![]() | Broken Witch Heart #5 Po pokonaniu Beloved , obchodzimy plac dookoła i wchodzimy do zaułka pod filarami. |
![]() | Broken Moon Pearl #3 Zaraz po wykolejeniu się wagonu, biegniemy w kierunku, z którego nadjechał. Na końcu drogi leży Alfheim . |
![]() | Broken Witch Heart #6 Obok zniszczonego wagonu, skręcamy w lewo i wskakujemy na mostek nad uliczką. Czeka tam na nas Alfheim . |
![]() | Broken Moon Pearl #4 Po zabiciu dwóch Beloved , wracamy na sam początek etapu. Znajdujemy kolejny Alfheim . |
![]() | Broken Moon Pearl #5 Obok mostu, który tworzymy niszcząc ścianę, otwieramy Witch Tomba . |
![]() | Broken Witch Heart #7 Niedaleko wspomnianego wyżej mostu, stoi sporej wielkości budynek. Wskakujemy na jego balkon, a stamtąd na dach. |
Chapter III
![]() | Broken Witch Heart #8 Zaraz na pierwszym placu, szukamy małych schodków. Wchodzimy na nie i niszczymy niepozorny śmietnik. Teraz pod filarami pojawił się Alfheim . |
![]() | Broken Witch Heart #9 Idziemy do miejsca gdzie tworzyliśmy wcześniej most z cegieł. Zaraz na przeciwko stoi budynek. Wskakujemy na jego balkon i znajdujemy Alfheima . |
![]() | Broken Moon Pearl #6 Po wylądowaniu w podziemnym tunelu, obracamy się o 180 stopni i na końcu korytarza znajdujemy Witch Tomba . |
![]() | Broken Moon Pearl #7 W rajskim ogrodzie idziemy maksymalnie prawą stroną. Znajdziemy tam Alfheima . |
![]() | Broken Witch Heart #10 Obok ściany z klepsydrą skręcamy w prawo. |
![]() | Broken Witch Heart #11 Po naprawieniu mostu wracamy na początek podziemnego tunelu. Czeka tam na nas Alfheim . |
![]() | Broken Witch Heart #12 Wspinając się na górę za naprawionym mostem, skręcamy w lewo. Znajdujemy w ten sposób Witch Tomba . |
![]() | Broken Witch Heart #13 Po wejściu na szczyt wieży skręcamy w lewo. Tuż za skałą jest kolejny Witch Tomb . |
0
Komentarze czytelników
mik999 Pretorianin
giermuś - rozśmieszyłeś mnie - to tak jakbyś porównywał Colina z PGR niby też wyścigi ale podejście autorów całkiem inne.
Jachu302 Legionista
Co trzeba zrobić żeby pojawił się ten "krzyżyk" od kodów? Wystarczy podejść? U mnie się on nie pojawia ;/ Wie ktoś może o co chodzi? Trzeba może wcześniej coś nacisnąć? Proszę o pomoc.
kwiść Generał

To nie jest krzyzyk tylko krzyżak :) Chodzi o strzałki kierunkowe na padzie. Pamiętaj tylko, żeby podbiec do odpowiedniej budki telefonicznej z odpowiednia ilością halos. Mam nadzieje, że teraz działa :)
Jachu302 Legionista
Dzięki kwiść. Nie pomyślałem. "Troszkę" się wygłupiłem...
zanonimizowany849016 Junior
witajcie zaczołem grać w tą gierke jest nawet spoko,ale interesuje mnie czy jak się życie traci to czy jest na to jakiś eliksir czy uzdrawiacz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.