ATLAS: Wymagania sprzętowe

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Gra Atlas posiada miłą dla oka grafikę i przeogromne tereny wypełnione po brzegi obiektami i w założeniach wymaga komputera ze średniej półki do w miarę komfortowej rozgrywki. Niestety, z uwagi na fakt, iż jest to gra we wczesnym dostępnie, optymalizacja na ten moment nie jest zbyt dobra, przez co gra potrafi ostro chrupnąć nawet na mocniejszej maszynie.

Wymagania minimalne

By cieszyć się w miarę płynną rozgrywką w rozdzielczości 1080p z średnimi ustawieniami graficznymi, bądź wysokimi w 720p, trzeba posiadać przynajmniej następujący sprzęt:

  1. System operacyjny: Windows 7/8/10 (64bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-2400 (3.1 GHz) / AMD FX-8320 (3.5 GHz)
  3. Pamięć RAM: 4GB
  4. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 770 / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
  5. Dysk twardy: 100 GB wolnej przestrzeni

Uwaga: warto zainstalować grę na dysku SSD, znacząco zwiększa to komfort z rozgrywki i minimalizuje wszelkie doładowania i przycięcia. Problemem jest jednak spora "waga" gry.

Wymagania zalecane

By cieszyć się płynną rozgrywką w rozdzielczości 1080p z ustawieniami graficznymi ustawionymi na najwyższe, trzeba posiadać przynajmniej następujący sprzęt:

  1. System operacyjny: Windows 7/8/10 (64bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-4670K (3.4 GHz) / AMD Ryzen R5 1500X
  3. Pamięć RAM: 8GB
  4. Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580X (8GB)
  5. Dysk twardy: 100 GB wolnej przestrzeni

Uwaga: warto zainstalować grę na dysku SSD, znacząco zwiększa to komfort z rozgrywki i minimalizuje wszelkie doładowania i przycięcia. Problemem jest jednak spora "waga" gry.

Nasz sprzęt

Niniejszy poradnik powstał na wersji gry na PC, a do jego stworzenia wykorzystano komputer o następującej konfiguracji:

  1. System operacyjny: Windows 10 (64bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-3470 (3.2 GHz)
  3. Pamięć RAM: 16GB
  4. Karta grafiki: GeForce GTX 970 (4GB)
  5. Dysk twardy: gra zainstalowana na szybkim dysku SSD

Uwagi: gra przez większość czasu działała w stałych 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p, na ustawieniach high/ultra. Jednakże, spadki płynności zdarzały się dość często i to w miejscach, w których spadków być nie powinno (na otwartym terenie, bez obiektów do renderowania), co wskazuje na błędy gry. Do gry w 60 klatkach na sekundę trzeba było zmniejszyć detale na low/medium.

Podobało się?

0

ATLAS

22 grudnia 2018

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl