ATLAS: Śmierć - co się stanie, gdy postać zginie?
Aktualizacja:
W grze Atlas celem gracza jest ciągły rozwój kierowanej postaci, przy jednoczesnym utrzymywaniu jej przy życiu. Jednakże nawet najbardziej uważni gracze prędzej czy później zabici zostaną przez własną nieuwagę, przez grupę rozjuszonych zwierząt, bądź podczas walki z innym graczem. Co dzieje się w momencie śmierci postaci?
Ze śmiercią w grze Atlas związane jest kilka rzeczy, mianowicie:
- Śmierć nie jest permanentna. Po tym, jak postać zginie, możliwe będzie ponowne odrodzenie. Jeśli nigdzie nie zostało ustawione łóżko (Bed), odrodzenie możliwe będzie tylko w startowej lokacji w Freeport - w przypadku posiadania łóżka, postać będzie mogła się przy nim odrodzić.
- W momencie śmierci tracisz wszystkie posiadane przedmioty, zarówno te z paska akcji jak i ekwipunku. Nie tracisz natomiast przedmiotów przechowywanych w skrzyniach. Pamiętaj też, iż w momencie śmierci w lokacji startowej Freeport, nie będziesz w stanie odzyskać swoich przedmiotów.
- Postać w momencie śmierci nie traci zdobytych punktów doświadczenia i umiejętności. Kontynuujesz rozgrywkę z postacią na takim samym poziomie rozwoju, jak przed śmiercią.
By ograniczyć ryzyko śmierci postaci, warto odpowiednio przygotować się przed starciem z silnym przeciwnikiem, tworząc odpowiednie uzbrojenie i pancerz, a także nie atakować zbyt dużych grup stworów w pojedynkę. Pilnować należy też potrzeb bohatera - szczególnie głodu i pragnienia. Warto także zabezpieczyć się na wypadek śmierci i stworzyć łóżko (Bed) na okręcie bądź wybudowanym domu/bazie - dzięki temu postać będzie w stanie odrodzić się przy łóżku, niejednokrotnie oszczędzając przy tym długie godziny rozgrywki.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
