Wytwarzanie przedmiotów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
Aktualizacja:

Assassin's Creed Rogue pozwala wytwarzać rozmaite przedmioty, które znacznie ułatwiają rozgrywkę. Wytworzenie części z nich będzie dla ciebie nieosiągalne (a przynajmniej bardzo utrudnione) przez większą część kampanii, z uwagi na to, iż wymagają przedmiotów, które są drogie do kupienia w sklepie, a dość trudne do zdobycia. Niemniej jednak jest to element wprost obowiązkowy. Okno wytwarzania przedmiotów pozwala ci tworzyć przedmioty z dwóch grup: wyposażenia i amunicji. W tej chwili zajmiemy się tym pierwszym.
Wytwarzanie dodatkowych przedmiotów wyposażenia pozwala ci zwiększyć skuteczność Shaya, wydłużając jego pasek zdrowia, a także zwiększając ilość amunicji, jaką może przenosić na raz do poszczególnych broni. Przechodząc kampanię dla pojedynczego gracza będziesz miał okazje wytworzyć jeden z nich - Olstra na pistolety, które pozwalają przenosić dwie sztuki pistoletów.
Warto zaznaczyć też, iż nie musisz wytwarzać poszczególnych poziomów przedmiotów po kolei - jeśli brakuje ci surowców na "Ulepszenie zdrowia II" a masz wystarczająco, by wytworzyć "Ulepszenie zdrowia IV", możesz to bez problemu wykonać! Przedmioty można wytwarzać w dowolnej kolejności, pod warunkiem, że masz wymagane materiały. By znaleźć miejsca, w których możesz upolować poszczególne zwierzęta, zajrzyj do rozdziału "Polowanie".
Uwaga: nie można wytwarzać przedmiotów w momencie, gdy jesteś ścigany przez przeciwnika, bądź z kimś walczysz, a także wtedy, gdy stoisz za sterami swojego okrętu.
Poniżej znajdziesz listę poszczególnych przedmiotów, wraz z wymaganymi surowcami do ich wytworzenia.
Ulepszenie zdrowia
Ulepszenie zdrowia - jak nietrudno się domyślić, każde ulepszenie z tej grupy zwiększa pasek zdrowia głównego bohatera. Za każdy "poziom" dostaniesz 25% dodatkowego zdrowia, co przekłada się na jeden segment - spora część przeciwników w grze jest w stanie wyciągnąć ci 2-3 segmenty zdrowia jednym atakiem, co sprawia, że jest to jedno z najważniejszych ulepszeń. Dostępne przedmioty:
- Ulepszenie zdrowia I - wymagane 2 Skóry zająca.
- Ulepszenie zdrowia II - wymagane 2 Skóry zająca polarnego i 2 Skóry rysia kanadyjskiego.
- Ulepszenie zdrowia III - wymagane 2 Skóry wilka szarego i 2 Skóry orki.
- Ulepszenie zdrowia IV - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 2 Kły narwala.
Pierwszy poziom ulepszenia zdrowia jest bardzo łatwy to osiągnięcia - gdy podczas kampanii będziesz w Albany, popatrz na mapę i zlokalizuj ikonkę zająca - upoluj dwie sztuki i voila! Otrzymasz zwiększony pasek zdrowia. Reszta ulepszeń (szczególnie 4, z uwagi na wymagane kły narwala) będą musiały trochę poczekać, gdyż zwierzęta te ciężko upolować bez odpowiednich ulepszeń.
Sakwa na strzałki z liną
Wytworzenie tego przedmiotu pozwala ci przenosić większą ilość strzałek z liną - każdy poziom zwiększa ilość o 5. Dostępne przedmioty:
- Sakwa na strzałki z liną I - wymagana 1 Skóra wilka szarego.
- Sakwa na strzałki z liną II - wymagane 2 Skóry humbaka i 2 Skóry wilka szarego.
Sakwa na bomby dymne
Przedmiot ten zwiększa ilość bomb dymnych, które może przenosić główny bohater - podobnie jak poprzedni przedmiot, każdy poziom zwiększa ilość o 5. Dostępne poziomy:
- Sakwa na bomby dymne I - wymagana 1 Skóra lisa polarnego i 2 Skóry rysia kanadyjskiego.
- Sakwa na bomby dymne II - wymagane 2 Skóry wilka polarnego i 2 Skóry wapiti kanadyjskiego.
Sakwa na amunicję pistoletową
Przedmioty te pozwalają, co poziom, zwiększyć maksymalną ilość amunicji do pistoletu o 10 sztuk (max. 30). Dostępne poziomy:
- Sakwa na amunicję pistoletową I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra bobra.
- Sakwa na amunicję pistoletową II - wymagana 1 Skóra lisa i 1 Skóra lisa polarnego.
Sakwa na strzałki do wiatrówki
Każdy poziom zwiększa o 5 ilość amunicji do wiatrówki, jaką może nosić główny bohater. Co ciekawe, nie dodaje to bonusu do jednego rodzaju amunicji, jak wszystkie inne ulepszenia, a do wszystkich trzech: strzałek usypiających, rozwścieczających i petard. Dostępne poziomy:
- Sakwa na strzałki do wiatrówki I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra zająca polarnego.
- Sakwa na strzałki do wiatrówki II - wymagane 2 Skóry niedźwiedzia polarnego i 2 Skóry wilka czarnego.
Drugi poziom ulepszenia sakwy na strzałki do wiatrówki to jeden z trudniejszych do wytworzenia przedmiotów, z uwagi na fakt, iż ciężko jest znaleźć niedźwiedzie polarne i polowanie na nie jest znacznie trudniejsze.
Wydajność strzałek usypiających
Jak wskazuje nazwa, przedmioty te zwiększają skuteczność, a więc czas trwania, strzałek usypiających. Dostępne poziomy:
- Wydajność strzałek usypiających I - wymagana 1 Skóra zająca i 1 Skóra zająca polarnego.
- Wydajność strzałek usypiających II - wymagane 2 Skóry jelenia i 2 Skóry białego wieloryba.
Drugi poziom tego przedmiotu jest prawdopodobnie jednym z najdroższych do wytworzenia - cena skóry białego wieloryba jest iście kosmiczna (20,000!), a upolowanie go nie należy do najłatwiejszych. Jest to jednocześnie ulepszenie które można sobie spokojnie darować, gdyż efekt po pierwszym poziomie i tak jest wystarczająco długi.
Wydajność strzałek usypiających
Zasada działania tego przedmiotu jest taka jak w poprzedniej grupie, z jedną różnicą - zamiast wydłużać efekt uśpienia, wydłużają one czas trwania efektu rozwścieczenia. Dostępne poziomy:
- Wydajność strzałek rozwścieczających I - wymagana 1 Skóra bobra i 1 Skóra wilka szarego.
- Wydajność strzałek rozwścieczających II - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 2 Skóry orki.
Sakwa na granaty usypiające
Każdy poziom zwiększa ilość granatów usypiających, które na raz przenosić może główny bohater o 1. Bardzo przydatne ulepszenie, gdyż bez tego będziesz mógł nosić jedynie 3 granaty usypiające. Dostępne poziomy:
- Sakwa na granaty usypiające I - wymagana 1 Skóra orki i 1 Skóra bobra.
- Sakwa na granaty usypiające II - wymagane 2 Skóry wapiti kanadyjskiego i 2 Skóry wilka polarnego.
Wydajność granatów usypiających
Tak samo jak ze strzałkami usypiającymi, ulepszenie to zwiększa czas działania uśpienia trafionych nim wrogów. Dostępne poziomy:
- Wydajność granatów usypiających I - wymagana 1 Skóra jelenia i 1 Skóra rysia kanadyjskiego.
- Wydajność granatów usypiających II - wymagane 2 Skóry zająca polarnego i 2 Skóry humbaka.
Sakwa na granaty rozwścieczające
Każdy poziom zwiększa ilość granatów rozwścieczających, które na raz przenosić może główny bohater o 1. Ekstremalnie użyteczne ulepszenie, gdyż granaty te są bardzo skuteczne w walce - przydają się szczególnie podczas ataków na forty, strażnice, czy przejmowaniu siedzib gangów. Dostępne poziomy:
- Sakwa na granaty rozwścieczające I - wymagana 1 Skóra niedźwiedzia czarnego i 1 Skóra rekina.
- Sakwa na granaty rozwścieczające II - wymagane 2 Skóry białego wieloryba i 2 Skóry niedźwiedzia polarnego.
Wydajność granatów rozwścieczających
Kolejne bardzo ważne ulepszenie, gdyż wydłuża ono czas działania granatów rozwścieczających, przez co jeszcze dłużej będziesz mógł siać zamęt w bazie wroga! Dostępne poziomy:
- Wydajność granatów rozwścieczających I - wymagana 1 Skóra lisa i 1 Skóra orki.
- Wydajność granatów rozwścieczających II - wymagane 2 Skóry wapiti kanadyjskiego i 2 Skóry narwala.
Sakwa na granaty odłamkowe
Granaty odłamkowe nie są tak bardzo skuteczne, jakbyśmy tego chcieli (ich zasięg rażenia jest dość mały), jednak z uwagi na fakt, iż można zwiększyć ich skuteczność (następnym ulepszeniem na tej liście), warto zwiększyć maksymalną ilość, jaką może przenosić bohater. Każde ulepszenie zwiększa je o 1. Dostępne poziomy:
- Sakwa na granaty odłamkowe I - wymagana 1 Skóra humbaka i 1 Skóra niedźwiedzia czarnego.
- Sakwa na granaty odłamkowe II - wymagane 2 Kły narwala i 2 Skóry wapiti kanadyjskiego.
Wydajność granatów odłamkowych
Jedno z najlepszych ulepszeń, jeśli nie zależy ci na cichej eksterminacji wrogów. Przedmioty te zwiększają pole rażenia granatów odłamkowych. Dostępne poziomy:
- Wydajność granatów odłamkowych I - wymagana 1 Skóra rekina i 1 Skóra wilka szarego.
- Wydajność granatów odłamkowych II - wymagane 2 Skóry niedźwiedzia czarnego i 2 Skóry niedźwiedzia polarnego.
Odzienia
Oprócz możliwości zdobycia rozmaitych rodzajów odzienia poprzez ukończenie kampanii, wyzwań, wykonanie konkretnych misji Kampanii Morskiej, czy po prostu wykupienia ich w sklepie, możesz wytworzyć cztery zestawy odzienia samodzielnie. Są to:
- Odzienie myśliwego - wymagane 2 Skóry wilka szarego i 3 Skóry wilka polarnego.
- Odzienie wielorybnika - wymagane 2 Skóry rekina i 2 Skóry orki.
- Odzienie badacza Arktyki - wymagane 3 Skóry niedźwiedzia polarnego i 3 Kły narwala.
- Odzienie trapera - wymagane 2 Skóry wilka czarnego i 4 Skóry niedźwiedzia czarnego.
Poszczególne rodzaje odzienia nie wpływają na sposób rozgrywki, nie zwiększają ilości przedmiotów, które możesz nosić, nie dają żadnego wzmocnienia - są jedynie elementem dekoracyjnym. Z tego też powodu nie warto wytwarzać ich do momentu, aż będziesz miał gotowe inne przedmioty (podane powyżej), które wymagają tych samych komponentów.
Amunicja
Nie licząc amunicji do pistoletów, z menu Wytwarzanie możesz skonstruować każdy rodzaj amunicji. Co ciekawe (i dość nielogiczne...), do wytwarzania tych przedmiotów wymagane są tylko Kości (różna ich ilość w zależności od typu amunicji) - kości są jednocześnie wykorzystywane tylko do produkcji amunicji, co jest jednocześnie zachętą, by polować na niepotrzebne już zwierzęta. Dostępne przedmioty:
- Strzałki z liną - wymagana 1 Kość. Jest to opłacalny rodzaj amunicji do wytworzenia, z uwagi na skuteczność i niewielki koszt.
- Strzałka usypiająca / rozwścieczająca / z petardą - każdy z tych przedmiotów wymaga 1 Kości. Powinieneś zainteresować się przede wszystkim wytwarzaniem strzałek rozwścieczających (jeśli preferujesz siać zamęt), lub strzałek usypiających (jeśli wolisz przekradać się pomiędzy wrogami) - petardy są mało skuteczne i nadają się jedynie do wysadzania beczek.
- Granat usypiający / rozwścieczający / odłamkowy - każdy z przedmiotów wymaga 5 Kości do wytworzenia, przez co są to przedmioty bardzo nieopłacalne (chyba, że wymaga tego sytuacja).
0
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Dodatkowe aktywności
- Okradanie magazynów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Podbijanie fortów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Podbijanie osad i siedzib gangów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Przechwycenia Asasynów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Wytwarzanie przedmiotów | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Wydarzenia losowe | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Kampania morska | Dodatkowe aktywności w Assassin's Creed Rogue
- Dodatkowe aktywności
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1136649 Pretorianin
I poweim jedno ta porada WYTWARZAJ RZECZY sorry ale na chu* XD skoro ja bez ulepszania (oprócz statku) zrobiłem kampanię ;D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
CO ZAWSZE BRAKUJE HAJSU!? PORĄBAŁO CIĘ KOLEŚ?! TO KURWA GRAĆ NIE UMIESZ! ja tam kurde na końcu gry mam gdzieś 50 tysięcy bo ulepszałem trochę shipa XD ale kurde dochód ja już mam 10 tysi :D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
,,frustrujące przeżycie'' jeśli masz na myśli wszystkie okręty legendarne nie licząc epickiego to po prostu grać nie umiesz pierwsze 3 za pierwszym razem lel
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Powiem jedno ta ''FORTECA SZTORMÓW'' albo raczej Forteca Idiotów nie jest trudna i ja za pierwszym razem ją rozgniotłem najpierw ją potem jej kumpla potem drugi prawie mnie zabił ale nie rozje**łem ich wszystkich! A jak nie umiecie ich za 1 razem rozwalić odpowiedź jest tylko jedna NIE UMIECIE GRAĆ! [EDIT] najwyraźniej autor poradnika grać nie umie skoro nie raz zginął bo ja w żadnej bitwie nie zginąłem
maorys Junior
Pomocy...nie umiem wydostać pułkownika Monro z płonącego budynku. Najpierw jest problem żeby go po prostu podniósł i wziął na plecy ,( naciskam klawisz ,,E'' i w ogóle nie reaguje - dopiero po jakimś czasie , ale potem już jest za późno żeby sie wydostać.A jak w końcu uda mi sie go wziąć na plecy to nie umiem odnaleźć drogi powrotnej...i czas sie kończy i po grze
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.