02 - Długi spacer, krótki upadek | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
Aktualizacja:
02 - Długi spacer, krótki upadek

Wróć do domu starszego małżeństwa, które poznałeś podczas poprzedniej misji. Podczas sceny dowiesz się o celu twojej następnej misji - musisz uratować człowieka o imieniu Gist. Oprócz tego, będziesz miał dwa dodatkowe zadania, by móc otrzymać 100% synchronizacji. Pierwszym z nich jest przestrzelenie liny, na której wisi Gist, a drugim wysadzenie trzech beczek za pomocą nowej zabawki, którą otrzymasz podczas tej misji.
Petardy (wystrzeliwane przez wiatrówkę) to doskonałe narzędzie do odwracania uwagi - powodują spory huk, który ściąga uwagę najbliższych przeciwników. Jak widać po tej misji, petardy mogą być także wykorzystane by wysadzić wybuchowe przedmioty, jednak same w sobie nie zadają praktycznie żadnych obrażeń. Wykorzystuj je, gdy będziesz chciał zwrócić uwagę wroga w konkretnym miejscu.

By zniszczyć trzy wybuchowe beczki, najlepiej ustawiać się w wysoko położonych miejscach i stamtąd oddawać strzał. Wybuchowe beczki mogą być namierzone za pomocą Wzroku Orła, lecz niestety zasięg wykrywania ich nie pokrywa się z zasięgiem petard - może się zdarzyć, że nie dasz rady ustrzelić beczek (jeśli celownik zmieni barwę na czerwony, będzie to znaczyło, że beczki są w zasięgu). Pamiętaj też, że na całą misję masz maksymalnie 3 minuty, po których Gist zginie. Rozwal beczki, przestrzel linę na której wisi twój cel, a następnie wybij wszystkich przeciwników w okolicy, osłaniając Gista, co wywoła krótką rozmowę.

Podążaj za nowym towarzyszem, aż dotrzecie do doków. Poznasz tutaj nowy typ przeciwnika - Prześladowcę. Są to słabi przeciwnicy, jednak ukrywają się oni w przeróżnych miejscach (wewnątrz szop, w krzakach, między pudłami, czy po prostu wplątują się w tłum) i atakują z zaskoczenia. Jeśli będziesz czujny, możesz sparować taki atak i zabić wroga jednym ciosem, a jeśli nie, odniesiesz poważne obrażenia. Można ich namierzyć za pomocą Wzroku Orła (pod nogami pojawi się kompas, wskazujący kierunek i odległość od wroga - im bardziej zapełniony, tym przeciwnik bliżej). Twoim zadaniem tutaj jest wybić wszystkich przeciwników i odciąć flagę z masztu twojego byłego statku. Po tym zakończy się to wspomnienie.
0
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Sekwencja 3
- Niekompletne wspomnienie | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 01 - W dobrej wierze | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 02 - Długi spacer, krótki upadek | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 03 - Okoliczności | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 04 - Przyjaciół trzymaj blisko | Sekwencja 3 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- Sekwencja 3
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1136649 Pretorianin
I poweim jedno ta porada WYTWARZAJ RZECZY sorry ale na chu* XD skoro ja bez ulepszania (oprócz statku) zrobiłem kampanię ;D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
CO ZAWSZE BRAKUJE HAJSU!? PORĄBAŁO CIĘ KOLEŚ?! TO KURWA GRAĆ NIE UMIESZ! ja tam kurde na końcu gry mam gdzieś 50 tysięcy bo ulepszałem trochę shipa XD ale kurde dochód ja już mam 10 tysi :D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
,,frustrujące przeżycie'' jeśli masz na myśli wszystkie okręty legendarne nie licząc epickiego to po prostu grać nie umiesz pierwsze 3 za pierwszym razem lel
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Powiem jedno ta ''FORTECA SZTORMÓW'' albo raczej Forteca Idiotów nie jest trudna i ja za pierwszym razem ją rozgniotłem najpierw ją potem jej kumpla potem drugi prawie mnie zabił ale nie rozje**łem ich wszystkich! A jak nie umiecie ich za 1 razem rozwalić odpowiedź jest tylko jedna NIE UMIECIE GRAĆ! [EDIT] najwyraźniej autor poradnika grać nie umie skoro nie raz zginął bo ja w żadnej bitwie nie zginąłem
maorys Junior
Pomocy...nie umiem wydostać pułkownika Monro z płonącego budynku. Najpierw jest problem żeby go po prostu podniósł i wziął na plecy ,( naciskam klawisz ,,E'' i w ogóle nie reaguje - dopiero po jakimś czasie , ale potem już jest za późno żeby sie wydostać.A jak w końcu uda mi sie go wziąć na plecy to nie umiem odnaleźć drogi powrotnej...i czas sie kończy i po grze
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.