03 - Na naszych prawach | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
Aktualizacja:
03 - Na naszych prawach

Ponownie, by zacząć misję musisz porozmawiać z Haythamem. Po dość długiej rozmowie zasiądziesz za sterami statki i będziesz musiał dopłynąć na tyły jednego z fortów. Przeprawa to dość długa, więc uzbrój się w cierpliwość. Zadokuj statek, zeskocz na plażę i udaj się w stronę znacznika, a otrzymasz kolejne zadanie - by odnaleźć przywódcę bandytów. Dodatkowym zadaniem jest unikanie wszelkich bójek z wrogiem. Wbiegnij po pniu drzewa, a następnie wskocz na skalną półkę. Udaj się w prawo i wbiegnij po kolejnym powalonym drzewie, a następnie na drewnianą konstrukcję. Wykorzystaj liczne lampy i metalowe pręty wystające ze ściany, by podążać wzdłuż prawego muru.
Po twojej lewej stronie znajdziesz strażnika ze strzelbą - zabij go, by oszczędzić sobie problemów, a następnie przedostań się na sąsiednią wieżę i zrób to samo z jej strażnikiem. Wykorzystaj Wzrok Orła, by namierzyć swój cel, przez co dostaniesz trochę inne wytyczne - musisz ukraść dowódcy mapy. Problem polega na tym, że jeśli go zabijesz, nie zaliczysz dodatkowego zadania. Poczekaj, aż wróg odłączy się od reszty patrolu i wejdzie do środka pomieszczenia - zajdź go wtedy od tyłu i posłuż się kieszonkowstwem, by wyciągnąć z niego mapy. Pamiętaj też, by nie zabić żadnego strażnika, gdyż masz takie dodatkowe zadanie - gdy nie zabijesz tu nikogo, otrzymasz 100% synchronizację.
Teraz musisz czym prędzej wrócić na swój statek - podobnie jak w jednej z poprzednich misji, jest on ostrzeliwany przez wroga, więc musisz się spieszyć. Gdy siądziesz za sterami statku bierz nogi za pas - jak najszybciej ucieknij z terenu walki i stań się na nowo anonimowy. Po tym misja się zakończy.
0
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
- Sekwencja 6
- 01 - Napad | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 02 - Stalowe pieszczoty | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 03 - Na naszych prawach | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 04 - Zimny Ogień | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- 05 - Nie nam, nasz Panie | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- Niekompletne wspomnienie 3 | Sekwencja 6 | Solucja Assassin's Creed Rogue
- Sekwencja 6
- Assassin's Creed: Rogue - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1136649 Pretorianin
I poweim jedno ta porada WYTWARZAJ RZECZY sorry ale na chu* XD skoro ja bez ulepszania (oprócz statku) zrobiłem kampanię ;D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
CO ZAWSZE BRAKUJE HAJSU!? PORĄBAŁO CIĘ KOLEŚ?! TO KURWA GRAĆ NIE UMIESZ! ja tam kurde na końcu gry mam gdzieś 50 tysięcy bo ulepszałem trochę shipa XD ale kurde dochód ja już mam 10 tysi :D
zanonimizowany1136649 Pretorianin
,,frustrujące przeżycie'' jeśli masz na myśli wszystkie okręty legendarne nie licząc epickiego to po prostu grać nie umiesz pierwsze 3 za pierwszym razem lel
zanonimizowany1136649 Pretorianin
Powiem jedno ta ''FORTECA SZTORMÓW'' albo raczej Forteca Idiotów nie jest trudna i ja za pierwszym razem ją rozgniotłem najpierw ją potem jej kumpla potem drugi prawie mnie zabił ale nie rozje**łem ich wszystkich! A jak nie umiecie ich za 1 razem rozwalić odpowiedź jest tylko jedna NIE UMIECIE GRAĆ! [EDIT] najwyraźniej autor poradnika grać nie umie skoro nie raz zginął bo ja w żadnej bitwie nie zginąłem
maorys Junior
Pomocy...nie umiem wydostać pułkownika Monro z płonącego budynku. Najpierw jest problem żeby go po prostu podniósł i wziął na plecy ,( naciskam klawisz ,,E'' i w ogóle nie reaguje - dopiero po jakimś czasie , ale potem już jest za późno żeby sie wydostać.A jak w końcu uda mi sie go wziąć na plecy to nie umiem odnaleźć drogi powrotnej...i czas sie kończy i po grze
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.