Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Za polami lawy

1 - miejsce startu - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - miejsce startu

2 - grobowiec z sługą arcydemonem

3 - wyjście z podziemi

1 - wyjście z podziemi - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - wyjście z podziemi

2 - Rauter

3 - Lana Krwawy Szpon (przywódczyni Burzowych Kruków)

4 - Diego

5 - Milten

Ruiny Setarrif

Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania Czary Ningala

Zadanie to rozpoczynasz w podziemiach, a konkretnie w ruinach (M2, 1) - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Zadanie to rozpoczynasz w podziemiach, a konkretnie w ruinach (M2, 1). Warto trochę rozejrzeć się wśród zniszczonych budynków, ponieważ można wśród nich znaleźć skrzynie z przydatnymi przedmiotami. Uważaj jednak na spętanych rycerzy i magów (obrazek powyżej), którzy zresztą występują w całych podziemiach. Żywe szkielety nie są wprawdzie zbyt silne, ale jeśli dopadną cię w większej grupie, to mogą nieźle cię urządzić. Po zwiedzeniu ruin wyrusz korytarzami w stronę wyjścia z podziemi (M2, 3). Po drodze możesz też odwiedzić napotkane sale, gdzie oprócz przeciwników (do szkieletów dołączą również gobliny) znajdziesz też różnego rodzaju przedmioty. Jeśli zależy ci na doświadczeniu to można też udać się do grobowca (M2, 2). Wprawdzie zbyt wiele w nim nie znajdziesz, ale możesz powalczyć ze sporą ilością zwykłych przeciwników oraz dość silnym i szybkim sługą arcydemona. Gdyby się do ciebie zbliżył i próbował wyprowadzić potężny atak to po prostu odskakuj i kontratakuj.

Po wyjściu z podziemi (M3, 1) wejdź na plażę i zacznij iść wzdłuż brzegu - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po wyjściu z podziemi (M3, 1) wejdź na plażę i zacznij iść wzdłuż brzegu. Na twojej drodze spotkasz wojowniczki i łuczniczki z klanu o nazwie Burzowy Kruk. Rozprawiaj się z nimi i idź przed siebie (po drodze będziesz mijał klatkę z uwięzionym Rauterem, jeśli z nim porozmawiasz to rozpocznie się zadanie W szponach Burzowych Kruków). Na końcu plaży czeka cię jeszcze pojedynek z harpiami. Następnie skieruj się do dżungli z prawej. Na ścieżce będziesz atakowany przez szybkie pantery oraz Burzowe Kruki, ponadto na szczycie góry (M3, 3) będziesz musiał stawić czoła przywódczyni klanu o imieniu Lana Krwawy Szpon.

Ścieżka w dżungli zaprowadzi cię do okopów przed miastem - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Ścieżka w dżungli zaprowadzi cię do okopów przed miastem. Wejdź do transzei i rozprawiaj się z napotkanymi splugawionymi rycerzami. Aby dostać się do Setarrif będziesz musiał udać się do okopu prowadzącego w prawo pod górę. Kiedy w końcu wkroczysz do miasta oprócz rycerzy uważaj również na ożywieńców wychodzących spod ziemi. Są wprawdzie słabsi niż opętani ludzie, ale mogą cię zaskoczyć. Kieruj się w stronę centrum, gdzie spotkasz Diego (M3, 4) (obrazek powyżej). Po rozmowie z nim udaj się do stojącego nieopodal Miltena (M3, 5). Znajdziesz go przy kamiennym stole.

Nagroda: 8000 XP, Kroniki Setarrif: Oko Adanosa

 

W szponach Burzowych Kruków (opcjonalne)

Zleceniodawca: Rauter (M3, 2)

Zadanie to możesz otrzymać jeśli porozmawiasz z uwięzionym w klatce na plaży Rauterem (M3, 2) - Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Zadanie to możesz otrzymać jeśli porozmawiasz z uwięzionym w klatce na plaży Rauterem (M3, 2). Aby go uwolnić musisz rozprawić się z Laną Krwawym Szponem (M3, 3), którą znajdziesz na szczycie ścieżki w dżungli. Towarzyszą jej wojowniczki i harpie, a ona sama jest dość wytrzymała i dysponuje silnym atakiem (obrazek powyżej), dlatego warto rozprawić się ze świtą z dystansu lub wyciągając po kolei kolejne przeciwniczki, a Lanę zostawić sobie na sam koniec. Po jej pokonaniu otrzymasz klucz, wróć z nim do klatki Rautera i uwolnij go.

Nagrody: 10 000 XP

Podobało się?

0

Arcania: Fall of Setarrif

24 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl