Pod wodą | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
Aktualizacja:
Pod wodą

1 - miejsce startu
2 - dźwignia
3 - druga dźwignia
4 - Godność Ethorna
5 - Prawo Ethorna
6 - Wola Ethorna
Grobowiec królów
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Kamienne klucze

Po wejściu do podziemi i dojściu do pierwszego rozwidlenia skieruj się w lewo. Natkniesz się tutaj na sporą grupę ożywionych szkieletów, a także na szmaragdowe pająki i wiecznego sługę. Uważaj zwłaszcza na tego ostatniego, bo chociaż jego ataki nie są zbyt szybkie to zadają sporo obrażeń, a on sam jest bardzo wytrzymały. Po oczyszczeniu pomieszczenia z przeciwników podejdź do dźwigni (M6, 2) i przestaw ją (obrazek powyżej), co spowoduje spuszczenie wody w dalszej części podziemi. Po jej przestawieniu przygotuj się na odparcie ożywieńców, którzy zaczną wychodzić spod ziemi za tobą.

Zacznij iść wzdłuż korytarza zabijając po drodze napotkanych przeciwników. W pewnej chwili dotrzesz do kolejnego skrzyżowania. Skieruj się wtedy w lewą stronę, przejdź przez metalową bramę i oczyść pomieszczenie z wrogów. Następnie podejdź do dźwigni (M6, 3) znajdującej się na kamiennym filarze na wprost od wejścia i przestaw ją (obrazek powyżej).

Wróć na główną ścieżkę i ruszaj dalej. W pewnej chwili trafisz do pomieszczenia z kamiennym sarkofagiem z prawej. Tuż przed nim znajdziesz Godność Ethorna (M6, 4), czyli pierwszy z poszukiwanych artefaktów (obrazek powyżej). Kontynuuj swoją podróż eliminując wszystkich napotkanych wrogów.

Po dotarciu do kolejnego skrzyżowania udaj się w prawo. Po chwili trafisz do komnaty wypełnionej żywymi trupami. Załatw ich i podnieś Prawo Ethorna (M6, 5) leżące na kamiennym stoliku w małym pokoju z lewej (obrazek powyżej).

Wróć na skrzyżowanie i udaj się do drugiej komnaty, gdzie czeka cię pojedynek z kilkoma mniejszymi wrogami oraz demonem o imieniu Xul' Gurath. Jest on dość szybki i wytrzymały, więc gdyby się do ciebie zbliżył to wykonuj uniki, zanim cię zaatakuje. Kiedy wszyscy padną trupem podejdź Woli Ethorna (M6, 6) leżącej na kamiennym piedestale pośrodku sali (obrazek powyżej). Po podniesieniu ostatniego artefaktu pojawi się Xardas. Porozmawiaj z nim, a zadanie zostanie zaliczone. Teraz wystarczy skierować się do wyjścia (M6, 7) po drodze rozprawiając się z kolejnymi wrogami.
Nagroda: 28 000 XP
0
- Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry
- Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- W imieniu króla | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Za polami lawy | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Cztery stare kamienie (2) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Pod wodą | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Demon | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif
- Opis przejścia gry
- Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
