Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cztery stare kamienie

1 - obserwatorium (Hagen, Lee) - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - obserwatorium (Hagen, Lee)

2 - Loric (strażnik)

3 - wieża magów (Zyra, Magor)

4 - Lester

5 - wejście do kopalni

6 - pałac (Lisha)

7 - Magor (zadanie Królewska córka)

8 - Gorn

9 - Milten

10 - Diego

11 - Handlarz (możesz się u niego zaopatrzyć w różne przedmioty)

1 - Gormak - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - Gormak

2 - Tralok

3 - Królowa pełzaczy

4 - Karella

5 - brama wyjściowa

Kamienne klucze

Zleceniodawca: automatycznie po ukończeniu zadania Ruiny Setarrif

W celu wykonania tej misji musisz uporać się z czterema pomniejszymi zadaniami (Kamień Postępu, Kamień Bogactwa, Kamień Mądrości, Kamień Szlachetności) polegającymi na znalezieniu czterech kluczy - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

W celu wykonania tej misji musisz uporać się z czterema pomniejszymi zadaniami (Kamień Postępu, Kamień Bogactwa, Kamień Mądrości, Kamień Szlachetności) polegającymi na znalezieniu czterech kluczy. Możesz je zdobywać w dowolnej kolejności. Po zebraniu wszystkich kluczy porozmawiaj z Miltenem (M4, 9), po czym użyj ich na kamiennym bloku (obrazek powyżej). W ten sposób wykonasz to zadanie. Teraz wystarczy udać się do otworzonego przejścia (M4, 10), przy którym stoi Diego i wejść do podziemi.

Nagroda: 24 000 XP

Kamień Postępu

Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania Ruiny Setarrif

Zdobycie tego kamiennego klucza nie stanowi większych problemów - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Zdobycie tego kamiennego klucza nie stanowi większych problemów. Udaj się do obserwatorium (M4, 1), wejdź po schodach na górę i porozmawiaj z Hagenem oraz Lee. Potem podnieś klucz leżący na stole przed tobą (obrazek powyżej). Po kolejnej rozmowie z Lee aktywujesz dodatkowo zadanie Na tropie Lestera i otrzymasz glejt, dzięki któremu będziesz w stanie ominąć strażnika strzegącego drogi do Lestera. Aby opuścić tą lokację skieruj się na mur z prawej, na którym stoi Hagen. Omiń go, dojdź do drugiej wieży i zejdź po schodach na dół.

Nagroda: 4000 XP (za rozmowę z Hagenem i Lee) + 6000 XP (za podniesienie Kamienia Postępu), Kamień Postępu

Na tropie Lestera

Zleceniodawca: automatycznie po rozmowie z Lee i wypełnieniu zadania Kamień Postępu

Po rozmowie z Lee w zadaniu Kamień Postępu skieruj się do Lorika (M4, 2) strzegącego bramy (obrazek powyżej) - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po rozmowie z Lee w zadaniu Kamień Postępu skieruj się do Lorika (M4, 2) strzegącego bramy (obrazek powyżej). Pokaż mu glejt, jaki niedawno dostałeś, a zostaniesz wpuszczony do środka, a dodatkowo zdobędziesz 2000 XP. Rusz przed siebie i wejdź do wieży magów (M4, 3), gdzie spotkasz Zyrę i Magora. Porozmawiaj z nimi, a dowiesz się kolejnych szczegółów na temat Lestera i rozpoczniesz zadanie Na tropie Lestera II.

Nagroda: 4000 XP, Alchemiczną recepturę doskonałej mikstury many

Na tropie Lestera II

Zleceniodawca: automatycznie po zakończeniu zadania Na tropie Lestera

Po wyjściu z wieży magów (M4, 3) skieruj się w stronę bramy wskazanej przez Magora - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po wyjściu z wieży magów (M4, 3) skieruj się w stronę bramy wskazanej przez Magora. Tuż przed nią (M4, 4) spotkasz Lestera (obrazek powyżej). Porozmawiaj z nim chwilę, dzięki czemu ukończysz tego questa i automatycznie aktywujesz dwa kolejne - Dyplomacja I (zostanie zaliczone automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh) oraz Dyplomacja II.

Nagroda: 5000 XP

Dyplomacja I

Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Na tropie Lestera II

Quest ten zalicza się automatycznie po rozmowie z orkiem o imieniu Grosh.

Dyplomacja II

Zleceniodawca: aktywowany automatycznie po wykonaniu zadania Dyplomacja I

W tym zadaniu będziesz musiał stoczyć kilka potyczek jako Lester - Cztery stare kamienie (1) | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

W tym zadaniu będziesz musiał stoczyć kilka potyczek jako Lester. W pierwszej musisz rozprawić się z trzema orkami i ich przywódcą. Najlepszą taktyką jest korzystanie z unieruchamiającego przeciwników zaklęcia, a potem atakowanie ich bronią białą (obrazek powyżej). Kiedy wszyscy wrogowie polegną przejdź przez stalową bramę i skieruj się do kopalni, gdzie czeka cię walka ze strażnikiem miotu. Zastosuj identyczną taktykę jak poprzednio, po czym porozmawiaj ze stojącym za drzwiami z lewej Gormakiem. Kiedy dialog się zakończy będziesz musiał go pokonać. Użycie czaru unieruchamiającego i broni białej idealnie sprawdza się również w tym przypadku.

Nagroda: 2000 XP

Podobało się?

0

Arcania: Fall of Setarrif

24 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl