Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wake's American Nightmare

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Po wyjściu z kanionu pojawi się nowy przeciwnik potrafiący zmieniać się w stado ptaków - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po wyjściu z kanionu pojawi się nowy przeciwnik potrafiący zmieniać się w stado ptaków. Kiedy się zmaterializuje jest dosyć szybki, więc uważaj, żeby nie tracić ich z oczu ani na chwilę.

Zejdź z góry i porozmawiaj z Emmą, która powie Alanowi gdzie jest akumulator - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Zejdź z góry i porozmawiaj z Emmą, która powie Alanowi gdzie jest akumulator.

Udaj się do jaskini - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Udaj się do jaskini. Tam bez problemu po kilkunastu krokach w głąb znajdziesz akumulator. W powrotnej drodze do motelu będziesz nękany przez pająki.

Ponownie porozmawiaj z Emmą, która naładuje akumulator - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Ponownie porozmawiaj z Emmą, która naładuje akumulator.

Znowu staniesz przed koniecznością zmiany rzeczywistości - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Znowu staniesz przed koniecznością zmiany rzeczywistości. Idź do wieży wiertniczej. Po drodze czeka się spora przeprawa z przeciwnikami, więc nie zapomnij uzupełnić amunicji.

Włóż płytę do boomboksa - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Włóż płytę do boomboksa.

Wstaw i przekręć zawór - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Wstaw i przekręć zawór.

A na koniec podłącz akumulator do skrzynki sterującej i uruchom światła - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

A na koniec podłącz akumulator do skrzynki sterującej i uruchom światła. W wieżę jeszcze raz zwali się satelita.

Odpierając ataki przeciwników ucieknij z płonącej góry do motelu - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Odpierając ataki przeciwników ucieknij z płonącej góry do motelu.

Na dziedzińcu motelu roi się od przeciwników - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Na dziedzińcu motelu roi się od przeciwników. Pozbądź się wszystkich i jeszcze raz porozmawiaj z Emmą, od której dostaniesz klucze do pokojów motelowych.

Klucze do obserwatorium znajdują się w tym samym pokoju co poprzednio, obok leżącego na podłodze ciała - Akt 2 - Setback | Akt 2 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Klucze do obserwatorium znajdują się w tym samym pokoju co poprzednio, obok leżącego na podłodze ciała.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-07-03
11:50

berial6 Legend

berial6

Kolejny nowy płatny poradnik?

Komentarz: berial6
2012-07-04
00:08

Baku86 Chorąży

Przepraszam, ale nie rozumiem, czemu znajdki nie są ułożone w kolejności ich odnajdywania tylko zostały podzielone na grupy. To samo było w poradniku do Alan Wake (osobno termosy, manuskrypty, audycje radiowe). Dla mnie czyni to poradnik bezużytecznym (używam ich tylko do odnajdywania sekretów) i muszę kombinować z angielskimi listingami znajdziek. Szkoda bo chętnie bym kupił.

Komentarz: Baku86
2012-07-04
17:13

g40st Generał

Ależ lista znajdziek jest ułożona właśnie w kolejności odnajdywania - zgodnie z posuwającą się fabułą. Podzielone zostały na grupy dlatego, że daną grupę można odnaleźć tylko w konkretnym rozdziale każdego z aktów, więc z tym poradnikiem nie da się czegoś przegapić.

Komentarz: g40st
2012-07-04
17:33

Baku86 Chorąży

Nie mam jak sprawdzić, ale chyba nie jest tak jak piszesz, bo manuskrypt faktycznie jest podzielony na akty, ale skrzynie z bronią i audycje występują chyba przez całą grę, prawda? Nie grałem jeszcze to nie wiem na 100%, ale tak było w Alan Wake.

Komentarz: Baku86

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl