Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wake's American Nightmare

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Podnieś latarkę - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Podnieś latarkę. Leży ona nad brzegiem jeziora, kilka kroków przed Alanem.

Kierując promień światła z latarki na obiekty zagradzające przejście zniszczysz je - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Kierując promień światła z latarki na obiekty zagradzające przejście zniszczysz je.

Podnieś leżący obok kaktusa pistolet - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Podnieś leżący obok kaktusa pistolet. Pojawi się przeciwnik. Skieruj na niego promień światła z latarki i poczekaj, aż nastąpi coś w rodzaju małego wybuchu, dzięki czemu wróg stanie się wrażliwy na obrażenia. Zastrzel go, a chwilę później jeszcze jednego, po czym opuść kanion.

Omiń wieżę wiertniczą i zacznij iść w kierunku motelu - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Omiń wieżę wiertniczą i zacznij iść w kierunku motelu. Po chwili pojawią się demony. Nie ma sensu z nimi walczyć, więc sprintem biegnij do najbliższej latarni ulicznej przy wejściu do motelu. Tu możesz chwilę odpocząć, a przeciwnicy się wycofają.

Przejdź na dziedziniec motelu i wejdź do garażu, by porozmawiać z Emmą - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Przejdź na dziedziniec motelu i wejdź do garażu, by porozmawiać z Emmą. Porozmawiaj z nią wyczerpując wszystkie opcje dialogowe. Na jednej z półek znajdziesz pistolet na gwoździe (nailgun).

Musisz odszukać trzy przedmioty niezbędne do zmiany rzeczywistości - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Musisz odszukać trzy przedmioty niezbędne do zmiany rzeczywistości. Miejsca, w których się one znajdują zostały oznaczone gwiazdkami na mini-mapie. Tuż obok garażu możesz przejść na jego tyły, gdzie zobaczysz przyczepę kampingową. Za nią, w wyschniętym kanale leży pierwszy z przedmiotów - zawór (valve). Kiedy zejdziesz do rowu zostaniesz zaatakowany, więc przygotuj się na walkę na dość bliskim dystansie i nie zapomnij stosować uników.

Drugi z przedmiotów, płytę CD, znajdziesz w magazynie przy torach - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Drugi z przedmiotów, płytę CD, znajdziesz w magazynie przy torach. Do środka wejdziesz tylnimi drzwiami, zanim jednak tego dokonasz, Alana zaatakuje przeciwnik klonujący się w świetle latarki. Im częściej się sklonuje, tym klony stają się słabsze, dlatego wyczekaj aż z jednego wroga zrobi się czterech i dopiero wtedy zacznij strzelać. W magazynie znajdziesz też amunicję oraz karabin (carbine rifle).

Na pace żółtego samochodu terenowego stojącego przed przejazdem przez tory znajdziesz pistolet sygnałowy (flare gun) - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Na pace żółtego samochodu terenowego stojącego przed przejazdem przez tory znajdziesz pistolet sygnałowy (flare gun).

Ostatnim przedmiotem jest akumulator (battery) - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Ostatnim przedmiotem jest akumulator (battery). Stoi on na jednej z ciężarówek znajdujących się na wydzielonym dla nich parkingu. Kiedy znajdziesz się w pobliżu aut zostaniesz zaatakowany przez trzech przeciwników, z którymi jednak bez problemu powinieneś sobie poradzić.

Niestety, akumulator jest rozładowany - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Niestety, akumulator jest rozładowany. Wróć do motelowego garażu i porozmawiaj z Emmą, a otrzymasz naładowany akumulator. Wypytaj dokładnie o wszystko dziewczynę i udaj się na pole naftowe.

Po drodze do wieży wiertniczej przejdziesz obok zamkniętego domku - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po drodze do wieży wiertniczej przejdziesz obok zamkniętego domku. Na podeście leży strzelba (pump-action shotgun).

Zaraz za domkiem zaatakują przeciwnicy - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Zaraz za domkiem zaatakują przeciwnicy. Zastrzel ich.

W wiacie, na beczce leży rewolwer (revolver) - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

W wiacie, na beczce leży rewolwer (revolver).

Po dojściu do wieży wyeliminuj wszystkich wrogów - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po dojściu do wieży wyeliminuj wszystkich wrogów.

Zajrzyj do manuskryptu - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Zajrzyj do manuskryptu. Aby zmienić rzeczywistość musisz doprowadzić to miejsce do stanu takiego, jak został opisany w książce.

Najpierw umieść w boomboksie płytę CD - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Najpierw umieść w boomboksie płytę CD.

U podstawy wieży włóż zawór i przekręć go - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

U podstawy wieży włóż zawór i przekręć go.

Potem podłącz akumulator do skrzynki sterującej i uruchom światła - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Potem podłącz akumulator do skrzynki sterującej i uruchom światła. Zostaniesz uraczony krótką scenką przerywnikową ze spadającym satelitą.

Po upadku satelity nie pozostaje ci nic innego, jak tylko wynieść się w bezpieczne miejsce - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po upadku satelity nie pozostaje ci nic innego, jak tylko wynieść się w bezpieczne miejsce. Idź jeszcze raz do garażu i Emmy.

Garaż jest zabarykadowany, a na dziedzińcu motelu roi się od sług cienia - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Garaż jest zabarykadowany, a na dziedzińcu motelu roi się od sług cienia. Zastrzel wszystkich, a drzwi do garażu się otworzą.

Ponownie porozmawiaj z Emmą - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Ponownie porozmawiaj z Emmą. Otrzymasz od niej klucz do restauracji stojącej nieco dalej, przy drodze. Idź tam.

Przed restauracją zaatakuje cię poltergeist, czyli ożywiony neon - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Przed restauracją zaatakuje cię poltergeist, czyli ożywiony neon. Nie strzelaj do niego, tylko świeć latarką wykonując uniki.

W restauracji podnieś klucze z podłogi i przyjrzyj się stojącej na stoliku walizce - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

W restauracji podnieś klucze z podłogi i przyjrzyj się stojącej na stoliku walizce.

Za pomocą kluczy znalezionych w restauracji zacznij otwierać motelowe pokoje i przeszukaj je - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Za pomocą kluczy znalezionych w restauracji zacznij otwierać motelowe pokoje i przeszukaj je.

W pokoju znajdującym się na prawo za frontowym wejściem na dziedziniec znajdziesz leżące na podłodze ciało - Akt 1 - The Mechanic | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

W pokoju znajdującym się na prawo za frontowym wejściem na dziedziniec znajdziesz leżące na podłodze ciało. Przyjrzyj się wiszącej na ścianie kurtce i podnieś klucze z podłogi.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-07-03
11:50

berial6 Legend

berial6

Kolejny nowy płatny poradnik?

Komentarz: berial6
2012-07-04
00:08

Baku86 Chorąży

Przepraszam, ale nie rozumiem, czemu znajdki nie są ułożone w kolejności ich odnajdywania tylko zostały podzielone na grupy. To samo było w poradniku do Alan Wake (osobno termosy, manuskrypty, audycje radiowe). Dla mnie czyni to poradnik bezużytecznym (używam ich tylko do odnajdywania sekretów) i muszę kombinować z angielskimi listingami znajdziek. Szkoda bo chętnie bym kupił.

Komentarz: Baku86
2012-07-04
17:13

g40st Generał

Ależ lista znajdziek jest ułożona właśnie w kolejności odnajdywania - zgodnie z posuwającą się fabułą. Podzielone zostały na grupy dlatego, że daną grupę można odnaleźć tylko w konkretnym rozdziale każdego z aktów, więc z tym poradnikiem nie da się czegoś przegapić.

Komentarz: g40st
2012-07-04
17:33

Baku86 Chorąży

Nie mam jak sprawdzić, ale chyba nie jest tak jak piszesz, bo manuskrypt faktycznie jest podzielony na akty, ale skrzynie z bronią i audycje występują chyba przez całą grę, prawda? Nie grałem jeszcze to nie wiem na 100%, ale tak było w Alan Wake.

Komentarz: Baku86

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl