Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wake's American Nightmare

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Przejdź przez bramę i idź w kierunku wielkiej kopuły na centralnym budynku kompleksu - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Przejdź przez bramę i idź w kierunku wielkiej kopuły na centralnym budynku kompleksu.

Niezależnie od tego, czy po wejściu na teren pójdziesz prosto, czy skręcisz w lewo, pojawią się przeciwnicy - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Niezależnie od tego, czy po wejściu na teren pójdziesz prosto, czy skręcisz w lewo, pojawią się przeciwnicy. Bez problemu powinieneś jednak sobie z nimi poradzić.

Wejście do głównego budynku jest zamknięte - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Wejście do głównego budynku jest zamknięte. Skorzystaj z interkomu obok drzwi. Po chwili pojawią się kolejni przeciwnicy. Po ich pokonaniu droga do środka stanie otworem.

Wewnątrz, doktor Meadows opuści windę - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Wewnątrz, doktor Meadows opuści windę. Wejdź na nią, wjedź poziom wyżej i porozmawiaj z naukowcem wypytując o wszystkie dostępne tematy.

Po rozmowie będziesz musiał się udać na parking za jednym z mniejszych budynków z kopułą - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po rozmowie będziesz musiał się udać na parking za jednym z mniejszych budynków z kopułą. W bagażniku samochodu doktor Meadows odnajdziesz potrzebny przedmiot.

Po chwili po raz pierwszy pojawią się pająki - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po chwili po raz pierwszy pojawią się pająki. Nie są groźne, i aby się ich pozbyć wystarczy poświecić w nie latarką. Uważaj jednak, bo możesz nie zauważyć jak z boku lub z tyłu na wskoczą na Alana.

Wróć do głównego budynku obserwatorium i zamontuj aparat we wskazanym miejscu - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Wróć do głównego budynku obserwatorium i zamontuj aparat we wskazanym miejscu. Okaże się, że to jeszcze nie wszystko.

Na terenie kompleksu są trzy zawory, które musisz zakręcić w dowolnej kolejności - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Na terenie kompleksu są trzy zawory, które musisz zakręcić w dowolnej kolejności. Jeden z nich znajduje się obok głównego budynku, dwa pozostałe przy mniejszych, wyposażonych w kopuły. Tam również przed ich zakręceniem zostaniesz zaatakowany, więc uważaj.

Po zakręceniu jednego z zaworów pojawi się kolejny poltergeist - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po zakręceniu jednego z zaworów pojawi się kolejny poltergeist. Opęta dwa przedmioty, ale pamiętasz już lekcję sprzed restauracji, więc dobrze wiesz, że wystarczy świecić w niego latarką nie zapominając o unikach i ciągłym przemieszczaniu się.

Ponownie wróć do głównego budynku - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Ponownie wróć do głównego budynku. Przygotuj się teraz na większą walkę, bowiem zewsząd zaczną wyłazić przeciwnicy. Jeżeli zabraknie ci amunicji, pamiętaj o gablocie z jej świeżą dostawą.

Po rozprawieniu się ze wszystkimi wrogami ponownie wjedź windą do doktor Meadows, porozmawiaj z nią i na koniec zabierz wydruk z drukarki - Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wakes American Nightmare - Alan Wakes American Nightmare - poradnik do gry

Po rozprawieniu się ze wszystkimi wrogami ponownie wjedź windą do doktor Meadows, porozmawiaj z nią i na koniec zabierz wydruk z drukarki.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-07-03
11:50

berial6 Legend

berial6

Kolejny nowy płatny poradnik?

Komentarz: berial6
2012-07-04
00:08

Baku86 Chorąży

Przepraszam, ale nie rozumiem, czemu znajdki nie są ułożone w kolejności ich odnajdywania tylko zostały podzielone na grupy. To samo było w poradniku do Alan Wake (osobno termosy, manuskrypty, audycje radiowe). Dla mnie czyni to poradnik bezużytecznym (używam ich tylko do odnajdywania sekretów) i muszę kombinować z angielskimi listingami znajdziek. Szkoda bo chętnie bym kupił.

Komentarz: Baku86
2012-07-04
17:13

g40st Generał

Ależ lista znajdziek jest ułożona właśnie w kolejności odnajdywania - zgodnie z posuwającą się fabułą. Podzielone zostały na grupy dlatego, że daną grupę można odnaleźć tylko w konkretnym rozdziale każdego z aktów, więc z tym poradnikiem nie da się czegoś przegapić.

Komentarz: g40st
2012-07-04
17:33

Baku86 Chorąży

Nie mam jak sprawdzić, ale chyba nie jest tak jak piszesz, bo manuskrypt faktycznie jest podzielony na akty, ale skrzynie z bronią i audycje występują chyba przez całą grę, prawda? Nie grałem jeszcze to nie wiem na 100%, ale tak było w Alan Wake.

Komentarz: Baku86

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl