Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim
Warsztat z brakującą klamką skrywa w grze Alan Wake 2 karabin myśliwski dla Sagi. Ta strona poradnika wyjaśnia gdzie znaleźć klamkę do drzwi na terenie Centrum odnowy w Return 5.
Aktualizacja:
Brak klamki do drzwi warsztatu w Centrum odnowy w Bright Falls to problem z gry Alan Wake 2, na który natraficie grając w Return 5 postacią Sagi Anderson. W poradniku opisujemy jak pozyskać karabin myśliwski dzięki zlokalizowaniu klamki i włamaniu się do warsztatu.
Lokalizacja warsztatu z drzwiami bez klamki


- Na niedostępne pomieszczenie skrywające karabin myśliwski możecie natrafić w trakcie zaliczania epizodu Return 5 grając Sagą. Główna bohaterka dotrze wtedy po raz pierwszy do Centrum odnowy na zachód od miasteczka Bright Falls.
- Pomieszczeniem z karabinem jest warsztat obok Pokoju ochrony. Przy próbie otwarcia drzwi dowiecie się, że brakuje klamki i musicie ją znaleźć.
Gdzie znaleźć klamkę?
- Przejdźcie do pokoju ochrony i rozwiążcie zagadkę z komputerem - opisaliśmy ją na osobnej stronie Hasło do komputera w centrum odnowy.

- Po uruchomieniu komputera przejdźcie do zakładki z emailami. Dwie pierwsze wiadomości są podpowiedziami na temat klamki.


- Dzięki włamaniu się do komputera zdjęliście blokady na drzwiach i możecie udać się na północ do Recepcji oddziału. Przejdźcie przez Pokój socjalny i wkroczcie do małego oszklonego pomieszczenia recepcji.
- Poszukiwana klamka jest w pudełku na podłodze - miejsce to pokazują obrazki.

- Z klamką powróćcie do warsztatu. Wejdźcie w interakcję z drzwiami i wybierzcie klamkę jako przedmiot questowy. Możecie już wejść do środka i wyjąć karabin z szafki.
Uwaga - Karabin myśliwski wymaga aż 4 wolnych gniazd w inwentarzu. W razie pełnego inwentarza wróćcie się do najbliższego pokoju wytchnienia i przenieście niepotrzebne rzeczy do pudełka na buty.
0
- Alan Wake 2 - poradnik do gry
- Alan Wake 2: Poradnik do gry
- Alan Wake 2: Rozwiązania zagadek
- Alan Wake 2: Zamknięte miejsca i unikalny loot
- Alan Wake 2: Zagadka otwarcia gabloty z obrzynem w Sklepie wielobranżowym
- Alan Wake 2: Zagadka hasła do komputera w Witchfinder's Station
- Alan Wake 2: Zagadka skrytki z kuszą myśliwską w Watery
- Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim
- Alan Wake 2: Zagadka kodu do Strzelby powtarzalnej w Biurze szeryfa
- Alan Wake 2: Zagadka klucza do latarni morskiej w Watery
- Alan Wake 2: Zagadka zdobycia strzelby dubeltówki obok Oceanview Hotel
- Alan Wake 2: Zamknięte miejsca i unikalny loot
- Alan Wake 2: Rozwiązania zagadek
- Alan Wake 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
K3ISIM Legionista
Skrytka niedaleko latarni morskiej - Nie trzeba ustalać pierwszej pozycji na kłódce metodą prób i błędów ponieważ podpowiedź znajduje się na niższej półce (zał JPG)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
