Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim

Warsztat z brakującą klamką skrywa w grze Alan Wake 2 karabin myśliwski dla Sagi. Ta strona poradnika wyjaśnia gdzie znaleźć klamkę do drzwi na terenie Centrum odnowy w Return 5.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Brak klamki do drzwi warsztatu w Centrum odnowy w Bright Falls to problem z gry Alan Wake 2, na który natraficie grając w Return 5 postacią Sagi Anderson. W poradniku opisujemy jak pozyskać karabin myśliwski dzięki zlokalizowaniu klamki i włamaniu się do warsztatu.

Lokalizacja warsztatu z drzwiami bez klamki

1 - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
2 - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Na niedostępne pomieszczenie skrywające karabin myśliwski możecie natrafić w trakcie zaliczania epizodu Return 5 grając Sagą. Główna bohaterka dotrze wtedy po raz pierwszy do Centrum odnowy na zachód od miasteczka Bright Falls.
  2. Pomieszczeniem z karabinem jest warsztat obok Pokoju ochrony. Przy próbie otwarcia drzwi dowiecie się, że brakuje klamki i musicie ją znaleźć.

Gdzie znaleźć klamkę?

  1. Przejdźcie do pokoju ochrony i rozwiążcie zagadkę z komputerem - opisaliśmy ją na osobnej stronie Hasło do komputera w centrum odnowy.
3 - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Po uruchomieniu komputera przejdźcie do zakładki z emailami. Dwie pierwsze wiadomości są podpowiedziami na temat klamki.
4 - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
5 - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Dzięki włamaniu się do komputera zdjęliście blokady na drzwiach i możecie udać się na północ do Recepcji oddziału. Przejdźcie przez Pokój socjalny i wkroczcie do małego oszklonego pomieszczenia recepcji.
  2. Poszukiwana klamka jest w pudełku na podłodze - miejsce to pokazują obrazki.
Uwaga - Karabin myśliwski wymaga aż 4 wolnych gniazd w inwentarzu - Alan Wake 2: Zagadka klamki do warsztatu z karabinem myśliwskim - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Z klamką powróćcie do warsztatu. Wejdźcie w interakcję z drzwiami i wybierzcie klamkę jako przedmiot questowy. Możecie już wejść do środka i wyjąć karabin z szafki.

Uwaga - Karabin myśliwski wymaga aż 4 wolnych gniazd w inwentarzu. W razie pełnego inwentarza wróćcie się do najbliższego pokoju wytchnienia i przenieście niepotrzebne rzeczy do pudełka na buty.

Podobało się?

0

Alan Wake 2

27 października 2023

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2024-01-21
17:45

K3ISIM Legionista

K3ISIM

Skrytka niedaleko latarni morskiej - Nie trzeba ustalać pierwszej pozycji na kłódce metodą prób i błędów ponieważ podpowiedź znajduje się na niższej półce (zał JPG)

Komentarz: K3ISIM

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl