Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6?
Wymyśl nowy plan to nazwa głównego celu misji z rozdziału Return 6 z Alan Wake 2 grając jako Saga. Ta strona poradnika podpowiada jak opracować z Caseyem i Estevez plan uratowania Alana Wake’a z Leża Mroku.
Aktualizacja:
Pod koniec rozdziału Return 6 gry Alan Wake 2 Saga Anderson otrzyma cel misji Wymyśl nowy plan. W poradniku wyjaśniamy jak zaliczyć to zadanie, tzn. jak zbadać poprawnie celę na komisariacie w Bright Falls i jak dodać do tablicy dochodzeniowej ślady z planu uratowania Wake'a.
- Odblokowanie głównego zadania Wymyśl nowy plan
- Cel misji Przeanalizuj pliki w zamkniętej celi
- Cel misji Zdradź swój plan Caseyowi i Estevez
Odblokowanie głównego zadania Wymyśl nowy plan

- Opisywane główne zadanie otrzymacie na koniec rozdziału Return 6, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem Return 7. Musicie najpierw pokonać bossa Zgrzyt na policyjnym parkingu - opisaliśmy to na osobnej stronie.
- Otrzymacie 2 cele misji z porozmawiania z Estevez i Caseyem w biurze szeryfa Tima Breakera. W każdej z rozmów postarajcie się wyczerpać wszystkie opcje dialogowe. Od Estevez otrzymacie Klucz do celi.
Cel misji Przeanalizuj pliki w zamkniętej celi

- Z pozyskanym kluczem dotrzyjcie do zamkniętej celi na terenie komisariatu, która przed walką ze Zgrzytem była niedostępna.
- Po wejściu do celi zbadajcie dokumenty w dwóch różnych miejscach celi żeby odblokować wszystkie możliwe ślady.

- Otwórzcie Tablicę dochodzeniową i przejdźcie do zakładki Wake i Pstrykacz.
- Wybierajcie po kolei wszystkie nowe dowody z dolnej listy. Powinny one trafiać do kategorii Pstrykacz, Pstrykacz nadal przydatny oraz Jak uratować Wake'a? na drzewku śledztwa.
- Jeśli cel misji nie zaktualizował się, to dodatkowo wybierzcie Profilowanie i klikajcie na oznaczonych na żółto portretach. Najważniejszy profil to Tor, ale możecie też sprawdzić nowe tematy dla Wake'a, Caseya oraz postaci Zgrzyt.

- Powinniście otrzymać cel misji z wypytania się Estevez o Pstrykacza. Zapytajcie się agentkę FBC o ten przedmiot.

- Ponownie wywołajcie tablicę dochodzeniową i główną sprawę Wake i Pstrykacz. Dodajcie do tablicy nowy ślad zdobyty dzięki rozmowie z Estevez.
- W oknie Profilowanie wybierzcie Tora i nowo dostępny temat Uratować Wake'a (powyższy obrazek). Saga dojdzie do konkluzji, że może użyć Pstrykacza bez udziału Wake'a.

- Raz jeszcze wywołajcie tablicę dochodzeniową i dodajcie ślad z profilowania Tora. Saga powinna dojść do konkluzji, że użyje Pstrykacza do zmiany rzeczywistości i sprowadzenia Wake'a (powyższy obrazek).
Cel misji Zdradź swój plan Caseyowi i Estevez


- Główny cel misji powinien teraz zaktualizować się i pozycje Pstrykacz nadal przydatny oraz Jak uratować Wake'a? powinny mieć na drzewku sprawy zielony kolor (tropy te zostały ukończone).
- Możecie udać się do Estevez i przedstawić jej plan działania. Akcja ta zainicjujej tzw. punkt bez powrotu dla kampanii fabularnej Sagi. Jego znaczenie opisaliśmy na osobnej stronie FAQ Czy jest punkt bez powrotu?.
0
- Alan Wake 2 - poradnik do gry
- Alan Wake 2: Poradnik do gry
- Alan Wake 2: FAQ
- Alan Wake 2: Zadania i łamigłówki
- Alan Wake 2: Jak przetrwać starcie w kostnicy w Biurze szeryfa?
- Alan Wake 2: Jak ustalić dokąd udał się Nightingale i opuścić kostnicę?
- Alan Wake 2: Jak wejść do auta i powrócić do Bright Falls?
- Alan Wake 2: Jak otworzyć bramkę na parkingu w Cauldron Lake?
- Alan Wake 2: Jak odblokować ślady Na później?
- Alan Wake 2: Co kryje się za uśmiechem?
- Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6?
- Alan Wake 2: Jak pogłaskać psa? - trofeum To, co najważniejsze
- Alan Wake 2: Ile amperów ma B2? - zagadka z bateriami
- Alan Wake 2: Zadania i łamigłówki
- Alan Wake 2: FAQ
- Alan Wake 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
K3ISIM Legionista
Skrytka niedaleko latarni morskiej - Nie trzeba ustalać pierwszej pozycji na kłódce metodą prób i błędów ponieważ podpowiedź znajduje się na niższej półce (zał JPG)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
