Obserwuj wszystkie osoby | Rozdział trzeci - Churston

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Obserwuj wszystkie osoby

W trakcie rozmowy z Arthurem do ekwipunku Poirota trafi długopis Neversharp. Po zjawieniu się gości, przyjrzyj się im uważnie.

Najpierw zajmij się parą na lewej kanapie - Obserwuj wszystkie osoby - Rozdział trzeci - Churston - Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry

Najpierw zajmij się parą na lewej kanapie. Kliknij Donalda ikonką binokli (trzy spostrzeżenia) i zauważ jego podkrążone oczy, rankę po goleniu oraz napięte dłonie.

Podobnej obserwacji poddaj Megan Barnard (trzy spostrzeżenia). Zwróć uwagę na jej wzrok skierowany na Donalda, a także na jej kolczyk i naszyjnik.

Teraz przyjrzyj się parze Arthur i Franklin. Kliknij każdego z nich, by usłyszeć komentarz Poirota. To samo zrób z paniami na prawej kanapie - Thorą i Mary.

W trakcie rozmowy zapytaj Megan o powód spotkania (3 punkty ego), po czym przyznaj, że temat rozmowy wywołuje dyskomfort (1 punkt ego + 1 punkt ego) lub poproś, aby Donald wziął się w garść (1 punkt ego). Na koniec zapytaj Megan, czemu Betty nic jej nie powiedziała (1 punkt ego).

Jeśli podczas tej konwersacji upomnisz Megan, by się nie spieszyła, albo napomkniesz o wspomnianym powyżej o dyskomforcie, otrzymasz trofeum Mały osioł (o ile nie zostało zdobyte wcześniej, w przeciwnym wypadku dostaniesz trofeum Średni osioł - o ile nie zostało zdobyte wcześniej i o ile to już czwarta pomyłka).

SZARE KOMÓRKI

Czy morderca jest inteligentny?

  1. W rzeczy samej. Przyjrzyjmy się temu morderstwu jeszcze raz. Przekonamy się, że dopracował je do perfekcji.

Czy morderca jest pewny siebie?

  1. Zamordować człowieka, gdy ulice tętnią życiem... Dość śmiały występek!

Czy morderca jest uwodzicielem?

  1. Mężczyzna uwiódł Betty, a następnie zaprowadził na plażę i udusił.

Czy morderca lubi pociągi?

  1. ...Rozkład jazdy pociągów osobowych! Być może morderca lubi pociągi?

Czy morderca jest impulsywny?

  1. Morderca działa metodycznie i precyzyjnie przygotowuje zbrodnie. Nigdy nie zapomina o pozostawieniu swojego intrygującego znaku rozpoznawczego.

Czy morderca jest szczodry?

  1. (...) Pozostawiając znak rozpoznawczy, morderca chce mieć pewność, że zostanie oskarżony. W pewnym sensie to bardzo wspaniałomyślne z jego strony (10 punktów ego).

Gdy odezwie się Mary, zapytaj o przyczynę jej niepokoju (3 punkty ego) lub podkreśl, że nie ma pieniędzy na pociąg (1 punkt ego).

Po skończonym i udanie poprowadzonym spotkaniu otrzymasz trofeum Wąsik Nietzschego.

SZARE KOMÓRKI

Co ofiary mają ze sobą wspólnego?

  1. Pani Ascher przyjmowała lek na kaszel.
  2. Betty miała problemy z gardłem.
  3. Sir Carmichael Clarke był znanym lekarzem na emeryturze (5 punktów ego).

Za ukończenie kolejnej części "Whitehaven" otrzymasz trofeum Wąsik podkręcony.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl