Idź do kawiarni Ginger Cat i zbadaj miejsce pracy Betty | Rozdział drugi - Bexhill
Aktualizacja:
Idź do kawiarni Ginger Cat i zbadaj miejsce pracy Betty
Wiodącymi w górę schodkami opuść plażę i skieruj się do budynku po lewej, w którym mieści się kawiarnia - miejsce pracy ofiary. Kliknąwszy ukwiecone okno (na prawo od drzwi), przyjrzyj się otoczeniu (trzy spostrzeżenia). Zwróć uwagę na kiosk z gazetami (po lewej), kopułę (u góry po prawej) i wybrzeże (poniżej ulicy). Wejdź do kawiarni.

Tu poddaj obserwacji stojącą za kontuarem kobietę (trzy spostrzeżenia) - zauważ jej rude włosy i surowy wygląd (zbliżenie na klatkę piersiową) oraz pozycję za ladą (zbliżenie na kasę fiskalną). W notatniku Poirota pojawi się adnotacja na temat kolejnej podejrzanej (miss Merrion).
Kiedy właścicielka lokalu oddali się, by przyjąć zamówienie, zainteresuj się leżącymi na ladzie przedmiotami. Najpierw obadaj zeszyt z grafikiem pracowników (po prawej) - kliknij w zbliżeniu kolumnę z imieniem Betty (czwarta), by zobaczyć, w jakich godzinach przypadała jej zmiana, a następnie kolumnę z imieniem Millie (druga), by ustalić, w jakich godzinach ofiara pracowała sama. Po wyjściu ze zbliżenia, kliknij grafik raz jeszcze (1 punkt ego).
Teraz sprawdź koszyczek z rachunkami (po lewej) - kiedy te wylądują na czerwonawej planszy, przyjrzyj się im w zbliżeniu i odszukaj te dwa, które na pewno wystawiła Betty, czyli te z okresu, kiedy sama obsługiwała gości (pierwszy i czwarty z dolnego rzędu) - Poirot poczyni spostrzeżenia (5 punktów ego).
Porozmawiaj z panną Merrion, która akurat nadeszła. W trakcie konwersacji powiedz, że zamieszanie z powodu śmierci kelnerki to reklama dla miasteczka (1 punkt ego). Spytaj też, czy mężczyzna na zdjęciu jest przyjacielem ofiary (3 punkty ego), po czym stwierdź, że młodzi ludzie nie mają już zasad (1 punkt ego). Na koniec wyraź współczucie w związku z trudnościami w prowadzeniu szanowanego lokalu (3 punkty ego). W wyniku przesłuchania status panny Merrion w notatniku Herkulesa zmieni się z podejrzanej na świadka.
Zanim opuścisz kawiarnię, przejrzyj się w wielkim lustrze wiszącym na ścianie po lewej (3 punkty ego).
0
- Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry
- Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry
- Rozdział drugi - Bexhill
- Zbadaj miejsce zbrodni | Rozdział drugi - Bexhill
- Zidentyfikuj ofiarę | Rozdział drugi - Bexhill
- Idź do kawiarni Ginger Cat i zbadaj miejsce pracy Betty | Rozdział drugi - Bexhill
- Udaj się do domu Betty przy High Street 22 i przesłuchaj Megan Barnard | Rozdział drugi - Bexhill
- Zbadaj sypialnię Betty | Rozdział drugi - Bexhill
- Posłuchaj płyty Betty | Rozdział drugi - Bexhill
- Kontynuuj przesłuchanie Megan | Rozdział drugi - Bexhill
- Przesłuchaj Donalda Frasera | Rozdział drugi - Bexhill
- Powiadom Scotland Yard i porównaj nowy list z pozostałymi | Rozdział drugi - Bexhill
- Rozdział drugi - Bexhill
- Agatha Christie: The ABC Murders - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.