9th Company: Misja 10 - Wzgórze (cz.1)
Aktualizacja:
Misja 10 "Wzgórze"

Ze wsparcia przyda się 2 x Su-25 "Gracz", śmigłowiec szturmowy Mi-24 oraz haubice i "katiusze" wg uznania - w gruncie rzeczy powinna się sprawdzić kombinacja wsparcia przydzielona domyślnie przez grę. Dobrze byłoby wziąć maksimum ładunków wybuchowych SZ-1. Główne zadanie w tym scenariuszu polega na utrzymaniu wzgórza [mapa 1 ]. Nie możesz pozwolić wrogowi na zajęcie go, czyli dopuścić mudżahedinów do głównej pozycji [mapa 1 ]. Gdy rozpoczynasz grę, masz już po kilku żołnierzy w miejscach [mapa 2, 3 i 4 ], jednak większość Twoich ludzi znajduje się na głównej pozycji [mapa 1 ]. Rozejrzyj się na najpierw za radiooperatorem (1) - u mnie był on na posterunku [mapa 2 ]. Ten facet jest tutaj najważniejszy, bo bez niego nici ze wsparcia, więc gość nie może przebywać na pierwszej linii! Wycofaj go na wzgórze [mapa 1 ] i ukryj za jednym z głazów (1) za namiotami (2) - powinien być za nim bezpieczny [#1]. Następnie spośród głównych sił (3) stojących przy namiotach (2) wybierz celowniczego granatnika RPG-7 (4), kaemu PK (5), strzelca wyborowego, sanitariusza i jeszcze kilku żołnierzy wyposażonych m.in. w ładunek wybuchowy (6) i poślij tych ludzi biegiem na posterunek (7) na wschodzie [mapa 2 ]. Kolejny oddziałek o podobnym składzie rzuć na północ (8), na posterunek [mapa 4 ], a jeszcze jedną podobną drużynę - na zachód, w miejsce [mapa 3 ]. Zostaw jednak przy namiotach (2) na głównej pozycji [mapa 1 ] na wzgórzu kilku/kilkunastu ludzi (z medykiem, celowniczym granatnika i kaemu, itp.) - będą służyli jak rezerwa, którą w razie konieczności rzucisz na któryś z posterunków [mapa 2, 3 i 4 ], gdyby załoga jednego z nich nie radziła sobie z nacierającymi duszmanami. Poszczególne drużyny można pogrupować (9), by mieć do nich szybki dostęp, wciskając tylko klawisz z cyfrą przyporządkowaną danemu oddziałowi. Zauważ skrzynie (10) leżące pod siatkami maskującymi, z których w razie potrzeby można pobrać amunicję.
![]() # 1
| ![]() # 2
|
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- 9 Kompania - poradnik do gry
- 9 Kompania: Poradnik do gry
- 9th Company: Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1)
- 9th Company: Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.2)
- 9th Company: Misja 2 - Szlak panczszirski
- 9th Company: Misja 3 - 46 kilometr (cz.1)
- 9th Company: Misja 3 - 46 kilometr (cz.2)
- 9th Company: Misja 4 - Jeńcy (cz.1)
- 9th Company: Misja 4 - Jeńcy (cz.2)
- 9th Company: Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.1)
- 9th Company: Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2)
- 9th Company: Misja 6 - Platforma (cz.1)
- 9th Company: Misja 6 - Platforma (cz.2)
- 9th Company: Misja 7 - Rekruci (cz.1)
- 9th Company: Misja 7 - Rekruci (cz.2)
- 9th Company: Misja 8 - Daleki posterunek (cz.1)
- 9th Company: Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2)
- 9th Company: Misja 9 - Kolumna (cz.1)
- 9th Company: Misja 9 - Kolumna (cz.2)
- 9th Company: Misja 10 - Wzgórze (cz.1)
- 9th Company: Misja 10 - Wzgórze (cz.2)
- 9 Kompania: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany567129 Pretorianin
Bardzo dobry poradnik do trybu single-player.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


