Technikalia. Wszystko o Ghost of Tsushima
- Wszystko o Ghost of Tsushima - data premiery, cena, multiplayer
- Data premiery
- Gameplay
- Technikalia
- Cena i edycje gry
- Premiera i odbiór gry
- DLC i patche
- Ciekawostki
- Trailery i inne video
Technikalia
Mocną stroną Ghost of Tsushima jest oprawa graficzna. Produkcja może się pochwalić przede wszystkim gęstą roślinnością pozostającą w nieustannym ruchu, a także dopracowanymi z dbałością o detale modelami postaci. Jej smaczki można uwiecznić w trybie fotograficznym. Jako ciekawostkę należy dodać, że w trakcie starć krew leje się gęsto, a każda jej kropla jest ponoć osobno animowanym obiektem podlegającym prawom fizyki.
Tytuł pozwala przy tym na zabawę zarówno z angielskim, jak i japońskim dubbingiem. Ponadto autorzy przygotowali specjalny filtr ochrzczony mianem „Trybu Kurosawy”, upodabniający warstwę wizualną do czarno-białych filmów słynnego reżysera. Zabawie towarzyszy soundtrack, za który odpowiada Shigeru Umebayashi, znany m.in. z muzyki do filmu Dom latających sztyletów.

Ghost of Tsushima wykorzystuje również unikalne możliwości konsoli PlayStation 4 Pro. Jak widać na poniższym materiale wideo, na mocniejszej wersji platformy japońskiego giganta tytuł może się pochwalić nieco lepszą płynnością animacji, wyraźniejszym obrazem oraz lepszymi efektami cząsteczkowymi i mniejszym aliasingiem.
Gra zajmuje na dysku twardym 35 GB. Ponadto na premierę przygotowano obszerną łatkę, która „waży” około 11 GB.
