Najciekawsze gry drugiej połowy 2014 roku - ranking redakcji
Już prawie połowa 2014 roku za nami, a najciekawsze gry dopiero nadejdą. Postanowiliśmy przybliżyć Wam 25 najbardziej emocjonujących tytułów – zarówno tych bardziej, jak i mniej oczywistych – których ogrywanie czeka nas między czerwcem a grudniem.
Spis treści
- Najciekawsze gry drugiej połowy 2014 roku - ranking redakcji
- The Crew
- The Sims 4
- Dying Light
- Sniper Elite III: Afrika
- Enemy Front
- World of Warcraft: Warlords of Draenor
- Borderlands: The Pre-Sequel!
- Risen 3: Władcy tytanów
- The Order: 1886
- Lords of the Fallen
- Wasteland 2
- Destiny
- Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
- Assassin’s Creed: Unity
- Alien: Isolation
- Śródziemie: Cień Mordoru
- Batman: Arkham Knight
- Pillars of Eternity
- Dragon Age: Inkwizycja
- Niezapowiedziany pewniak – FIFA 15
- Niezapowiedziany pewniak – nowe Call of Duty
- Niezapowiedziany pewniak – nowy Need For Speed
- Prawdopodobna niespodzianka – Far Cry 4
- Prawdopodobna niespodzianka – strzelanka od EA
The Crew
Termin premiery: jesień
W 2006 roku Eden Games wywoływało masowy opad szczęki, oddając do dyspozycji konsolowych i komputerowych kierowców 1600 km dróg na wirtualnym odpowiedniku wyspy Oahu w Test Drive Unlimited. Przez lata wynik pozostawał niepobity – a przynajmniej nie w sposób zadowalający entuzjastów samochodowych sandboksów – aż w końcu nadeszło E3 2013, a wraz z nim The Crew. Ścigałka z garażu Ubisoftu znalazła się w świetle jupiterów, obiecując 10,000 kilometrów dróg, które mają pokrywać cyfrowe Stany Zjednoczone, odwzorowane od wschodniego do zachodniego wybrzeża i od kanadyjskiej do meksykańskiej granicy, z co ważniejszymi miastami, miasteczkami, autostradami i szosami, uzupełnionymi o bezdroża i polne drogi. Już sam taki obrazek może wywoływać niekontrolowany ślinotok, a na tym walory dzieła Ivory Tower bynajmniej się nie kończą. Co powiecie dodatkowo na opcję rozbicia każdego wozu na czynniki pierwsze (podlegające wymienianiu i ulepszaniu) albo wręcz zbudowania własnej bryki od podstaw? Fajnie? To teraz najlepsze – rozbijanie się po świecie z tytułowymi ekipami złożonymi z żywych graczy, wspólne podejmowanie rozmaitych wyzwań (od wyścigów po zmagania rodem z Drivera), a także wór licencjonowanych wozów, widok z kokpitu i pięć konfiguracji realizmu modelu jazdy. Nie wiem jak Wy, ale ja ostrzę sobie tutaj zęby na prawowitego spadkobiercę Test Drive Unlimited.
SZANSA NA OPOŹNIENIE: NISKA
The Crew to bezprecedensowy projekt w dziejach firmy Ubisoft, więc podobnie jak w przypadku Watch_Dogs, Francuzi mogą nie mieć skrupułów przed zarządzeniem obsuwy, by dopiąć wszystko na ostatni guzik. Z drugiej strony aktualny termin premiery jest skutkiem prawie rocznego poślizgu, więc gorzej być już raczej nie powinno.