Studio Bluehole ma powody do radości – jego najnowsze dzieło, czyli PlayerUnknown's Battlegrounds, sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki. Wedle najnowszych informacji, produkcja trafiła w ręce ponad dwóch milionów graczy z całego świata.
Dobra passa PlayerUnknown's Battlegrounds wciąż trwa. Nie tak dawno temu donosiliśmy Wam o tym, że w ciągu trzech dni od premiery produkcji udało się zarobić jedenaście milionów dolarów. Po kilkunastu dniach światło dzienne ujrzała informacja, wedle której tytuł trafił w ręce ponad miliona graczy z całego świata. Dzisiaj stojące za tą pozycją studio Bluehole pochwaliło się, że sprzedaż gry przekroczyła dwa miliony egzemplarzy.
Wynik robi wrażenie, nawet na samym Bluehole. Prezes studia, Gang-Seok Kim, przyczyn sukcesu dopatruje się w oddanej społeczności graczy, która pomogła uczynić PlayerUnknown's Battlegrounds pożądanym tytułem. Poza tym, bez wątpienia mocną stroną gry są przejrzyste zasady rozgrywki, wymagające od graczy sprytu, uważnego przestudiowania mapy (celem odnalezienia broni niezbędnej do przetrwania i materiałów do craftingu) oraz szybkie tempo zabawy, podkręcane przez stopniowe kurczenie się terenu zmagań.

Zespół nie zamierza próżnować i choć zapewne w jego siedzibie otwarto już niejednego szampana, świętowanie przedłuży się do czwartego maja, kiedy to odbędzie się specjalny stream z rozgrywki, mający trwać od godziny 18:00 do 2:00 czasu polskiego. Gracze będą podziwiać zmagania sześćdziesięciu czterech zawodników z Europy i sześćdziesięciu czterech streamerów ze Stanów Zjednoczonych, a środki zebrane podczas transmisji zostaną przekazane organizacji Gamers Outreach, dostarczającej technologię i oprogramowanie dzieciom przebywającym w szpitalach.
Więcej:Sony chce uczcić 25-lecie PS2 filmem, ale przypadkowo pokazuje, jak wiele klasyki brakuje w PS Plus
GRYOnline
Gracze
Steam
3

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.