Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 września 2022, 10:43

autor: Adrian Werner

Znamy wymagania sprzętowe Spider-Man: Miles Morales na PC

Ujawniono wymagania sprzętowe Marvel's Spider-Man: Miles Morales na PC. Co zrozumiałe, są one takie same jak w przypadku Marvel’s Spider-Man.

Źródło fot. Sony Interactive Entertainment
i

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Marvel's Spider-Man: Miles Morales, czyli kontynuacji przebojowego Marvel’s Spider-Man. Informacje te zostały udostępnione na kartach produkcji na Steamie oraz w serwisie Epic Games Store.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i3-4160 3.6 GHz lub analogiczny AMD
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 950 lub AMD Radeon RX 470
  3. DirectX: wersja 12
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 75 GB
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Marvel's Spider-Man: Miles Morales – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i5-4670 3.4 GHz lub AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon RX 580 8 GB
  3. DirectX: wersja 12
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 75 GB (zalecany jest dysk SSD)
  6. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Jak widać, wymagania sprzętowe gry są takie same jak w przypadku Marvel's Spider-Man, co nie dziwi, gdyż wersja pecetowa starszej z tych produkcji bazowała na wydaniu Remastered, wypuszczonym na PS5 równocześnie z Marvel's Spider-Man: Miles Morales.

Przypomnijmy na koniec, że na grę nie będziemy musieli czekać długo. Pecetowa edycja Marvel's Spider-Man: Miles Morales ukaże się bowiem jesienią tego roku.

  1. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – recenzja gry
  2. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales – poradnik do gry
  3. Sony Interactive Entertainment – oficjalna strona
  4. Insomniac Games – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej