Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 12 lutego 2013, 06:54

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano mobilne MMORTS Galaxy on Fire - Alliances

Firma Fishlabs zapowiedziała na iOS i Androida grę Galaxy on Fire - Alliances. Będzie to produkcja MMORTS osadzona w tym samym świecie co seria symulatorów kosmicznych tego samego studia

Seria Galaxy on Fire powszechnie uznawana jest za najlepszego przedstawiciela symulatorów kosmicznych na urządzeniach mobilnych. Odpowiedzialne za nią studio Fishlabs zamierza teraz umożliwić nam spojrzenie na to uniwersum z innej perspektywy. Zespół właśnie na iOS i Androida zapowiedział grę MMORTS zatytułowaną Galaxy on Fire - Alliances.

Zadaniem graczy będzie stworzenie własnego galaktycznego imperium, a następnie zarządzanie nim oraz jego rozwijanie. Rozgrywka przypominać ma produkcje RTS, tyle że wszystko ukazane będzie w znacznie większej skali. Zaczniemy od wybudowania własnej bazy gwiezdnej, a następnie zajmiemy się gromadzeniem surowców, produkcją flot kosmicznych, ulepszaniem technologii, a ostateczne również podbojem terytoriów innych graczy. Bardziej pokojowo nastawieni użytkownicy nie zostaną pozostawieni sami sobie, gdyż dyplomacja odegra równie dużą rolę co wojny.

Wszystko to rozgrywać się będzie w odległym, wciąż w dużej części nie odkrytym sektorze kosmosu, w którym roi się od cennych surowców oraz prastarych artefaktów pozostawionych przez dawno wymarłe obce cywilizacje. Rozpoczynając zabawę gracze będą musieli wybrać jedną z trzech głównych frakcji – dostępne mają być imperia – Ternar, Vossk i Nivelian. Poszerzanie pozycji swojej oraz własnej frakcji wymagać ma zarówno stworzenia sprawnej ekonomii, jak i dobrego zmysłu taktycznego w trakcie bitw. Konieczna będzie też dobra współpraca z innymi graczami z naszego stronnictwa.

Galaxy on Fire - Alliances to zdecydowanie największy projekt w historii studia Fishlabs. Gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami, a premiera wersji na iOS zaplanowana została na jesień tego roku. Edycja na Androida pojawi się trochę później. Warto dodać, że produkcję uruchomimy zarówno na tabletach, jak i smartfonach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej