Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 sierpnia 2019, 21:25

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Humankind - autorzy Endless Space rzucą wyzwanie Cywilizacji

Znany z cyklu Endless Space zespół Amplitude Studios zapowiedział grę Humankind, czyli turową strategię, która pozwoli nam poprowadzić cywilizację od Epoki Brązu aż po czasy współczesne.

Na Humankind poczekamy do przyszłego roku. - Zapowiedziano Humankind - autorzy Endless Space rzucą wyzwanie Cywilizacji - wiadomość - 2019-08-19
Na Humankind poczekamy do przyszłego roku.
HUMANKIND W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Amplitude Studios
  2. Wydawca: Sega
  3. Gatunek: strategia turowa
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: 2020 r.

W trakcie imprezy Gamescom Opening Night Live firma Sega zapowiedziała Humankind, czyli turową strategię, nad którą pracuje znane z Endless Legend oraz serii Endless Space studio Amplitude. Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i trafi do sprzedaży na Steamie w przyszłym roku. Tytuł zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Udostępnione na razie informacje są dosyć skromne, ale wydaje się, że autorzy chcą rzucić wyzwanie cyklowi Sid Meier’s Civilization. Gracz obejmie kontrolę nad prostą społecznością i będzie musiał ją przeprowadzić przez kolejne wieki.

Naszą cywilizację stworzymy łącząc elementy zaczerpnięte z 60 historycznych kultur, pochodzących z rożnych okresów historycznych – poczynając od Epoki Brązu, aż po czasy współczesne. Celem rozgrywki będzie zyskanie wielkiej sławy, którą mamy budować podejmując ważne decyzje, wygrywając bitwy oraz dokonując innych wielkich czynów.

Podczas zabawy spotkamy wiele słynnych postaci historycznych i zmierzymy się ze zdarzeniami, które miały miejsce w przeszłości. Poza zarządzaniem naszą cywilizacją dużo czasu spędzimy również na walkach. Autorzy obiecują rozbudowany taktycznie system bitewny, biorący pod uwagę m.in. ukształtowanie terenu oraz obiekty na mapie. Będzie to miało wpływ również na warstwę strategiczną, gdyż konieczne będzie np. projektowanie miast tak, aby łatwiej było je obronić przed atakami wrogich armii.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej