Studio Codemasters zapowiedziało grę F1 2020. Nowa odsłona oficjalnych gier sygnowanych logiem Formuły 1 ukaże się latem na PC, konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz w usłudze Google Stadia.

Jak co roku studio Codemasters szykuje nową odsłonę serii oficjalnych gier Formuły 1. Świeżo ujawnione F1 2020 zadebiutuje 10 lipca na komputerach osobistych (Steam) oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Będzie to też pierwsza część cyklu dostępna w ramach usługi strumieniowania gier Google Stadia. Zapowiedzi towarzyszy krótki zwiastun prezentujący nowe bolidy, które zobaczymy w grze.
W zeszłorocznej odsłonie otrzymaliśmy garść nowinek, wliczając w to wyścigi Formuły 2. W tym roku główną nowością ma być tryb My Team, w którym jako kierowca-menadżer poprowadzimy własny, jedenasty zespół do walki o tytuł mistrza Formuły 1. Gracze będą też mogli wybrać mniejszą liczbę wyścigów w ramach sezonu, tj. 10 lub 16 zamiast pełnych 22. Opcje te będą dostępne także w trybie kariery. Prócz tego Codemasters zamierza dać nam więcej swobody w ustawieniach. To pozwoli na dostosowanie rozgrywki pod nasze preferencje, co przede wszystkim ułatwi rozpoczęcie przygody z tytułem nowicjuszom bez spłycania rozgrywki weteranom. W F1 2020 powróci też nieobecny ostatnio tryb podzielonego ekranu dla dwóch osób.
Jak na razie nie podano ceny ani standardowego wydania, ani edycji specjalnych. Te ostatnie uwzględnią zarówno wydanie świętujące 70. rocznicę istnienia Formuły 1, jak sygnowane nazwiskiem legendarnego Michaela Schumachera. W F1 2020: Michael Schumacher Deluxe Edition znajdziemy m.in. cztery bolidy używane przez niemieckiego kierowcę: Jordana 191 (sezon 1991), Benettona B194 (1994), Benettona B195 (1995) oraz Ferrari F1-2000 (2000). Ponadto za złożenie zamówienia przedpremierowego na dowolną z tych dwóch edycji otrzymamy garść ekskluzywnej zawartości w grze. W przypadku PC przed zakupem możecie sprawdzić wymagania sprzętowe produkcji.
GRYOnline
Gracze
Steam
21

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).