Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2013, 10:05

autor: Marcin Skierski

X Rebirth - poznaliśmy wymagania sprzętowe

W sieci pojawiły się minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe gry X Rebirth. Zostały one udostępnione na łamach serwisu cyfrowej dystrybucji Steam, zdradzając jednocześnie, że produkcja studia Egosoft do komfortowego działania będzie potrzebowała dość mocnego peceta.

W serwisie cyfrowej dystrybucji Steam pojawiły się wymagania sprzętowe gry X Rebirth, która zadebiutuje na rynku w listopadzie bieżącego roku. Jest to kolejna odsłona popularnej serii symulatorów kosmicznych od studia Egosoft.

X Rebirth będzie dość wymagającą produkcją dla współczesnych pecetów

Trzeba przyznać, że twórcy postawili poprzeczkę dość wysoko i do komfortowego grania w X Rebirth na wysokich detalach potrzebny będzie dość mocny pecet. Nawet minimalne wymagania sprzętowe niskie nie są. Dodatkowo w tym przypadku nie do końca jasny pozostaje model procesora, jaki został wpisany w tę konfigurację. Użytkownicy Windows XP mogą za to odetchnąć z ulgą, bo X Rebirth zapewnia wsparcie dla odchodzącego powoli do lamusa systemu operacyjnego.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: Windows XP SP3 (64-bit) / Windows Vista SP2 (64-bit) / Windows 7 SP1 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i-Series 2 GHz / odpowiednik AMD
  3. Pamięć operacyjna: 4 GB RAM
  4. Karta grafiki: seria GeForce GTX 400 / Radeon HD 4870 lub lepsza (512 MB pamięci)
  5. Dysk twardy: 6 GB wolnego miejsca

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: Windows 7 SP1 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5 lub Intel Core i7 2,5 GHz / odpowiednik AMD
  3. Pamięć operacyjna: 8 GB RAM
  4. Karta grafiki: seria GeForce GTX 500 / Radeon HD 5870 lub lepsza (1 GB pamięci)
  5. Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca

X Rebirth to kolejna odsłona popularnej serii symulatorów kosmicznych autorstwa studia Egosoft. Premiera gry odbędzie się 15 listopada bieżącego roku wyłącznie na PC. Tytułowe „Odrodzenie” to przesłanie na temat tego, czym ta część ma być dla całego cyklu. Innymi słowy, deweloper stawia tym razem na przemodelowanie rozgrywki w takim kierunku, by była ona bardziej przystępna dla większej liczby graczy. Jednocześnie weterani również mają znaleźć coś dla siebie. Miejmy nadzieję, że twórcom uda się odpowiednio wyważyć te proporcje.

  1. Zapowiedź – Odrodzenie kosmicznych symulatorów – pierwsze spojrzenie na grę X: Rebirth