Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 27 lipca 2012, 06:55

autor: Adrian Werner

Wystartowała otwarta beta kosmicznego symulatora MMO Star Conflict

Studia Star Gem i Gaijin Entertainment poinformowały o starcie otwartej bety kosmicznego symulatora MMO zatytułowanego Star Conflict.

Po latach słabej kondycji do łask zaczynają powracać kosmiczne symulatory. Dzieje się tak m.in. za sprawą utrzymanych w tych klimatach gier MMO. Jedną z najbardziej obiecujących produkcji tego typu jest Star Conflict. Teraz sami możecie sprawdzić jak ten projekt prezentuje się w akcji, gdyż właśnie ruszyły otwarte beta testy.

Aby wziąć udział w testach musicie udać się na oficjalną stronę, zarejestrować tam konto, a następnie pobrać klienta gry.

      - Star Conflict – rejestracja konta

      - Star Conflict – pobierz klienta gry

Star Conflict to owoc współpracy amerykańskiego studia Star Gem z rosyjską firmą Gaijin Entertainment, znaną z takich tytułów jak Apache: Air Assault, Birds of Steel czy Wings of Prey. Z okazji startu bety wypuszczono nowy zwiastun:

Akcja Star Conflict toczy się w odległej przyszłości, trzy tysiące lat po tym jak Ziemię opuścili pierwsi koloniści. Wpływy w galaktyce podzielone są pomiędzy potężne gwiezdne imperia i liczne grupy najemników. Oczy wszystkich zwrócone są w stronę niedawno odkrytego Sektora 1337. Znajdują się tam ruiny cywilizacji Prekursorów – pradawnej rasy, która została unicestwiona przez tajemniczy Kataklizm. Ludzie oczywiście nie zamierzają pozwolić, by pozostawione przez obcych artefakty leżały odłogiem. Pomimo wielu czyhających tam niebezpieczeństw, coraz więcej śmiałków zapuszcza się w odległe rejony Sektora 1337 w poszukiwaniu bogactw i sławy.

Zabawa w Star Conflict przypomina klasyczne kosmiczne symulatory pokroju Wing Commandera z dodatkiem elementów MMO. Nie mamy tu zatem RPG-owego sterowania jak w EVE Online. Zamiast tego walczymy z poziomu kokpitu, a przeżycie wymaga błyskawicznego refleksu. Do dyspozycji graczy oddano szeroki wybór statków i uzbrojenia. Z czasem wirtualni piloci nabywać będą nowe umiejętności, a ich maszyny doczekają się licznych ulepszeń.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej