Wymagania sprzętowe Homeworld 3. Kosmiczna strategia zrobi użytek z DLSS 3, Frame Generation i FSR 2

Gearbox Publishing i Blackbird Interactive ujawniły wymagania sprzętowe wyczekiwanej strategii Homeworld 3. Aby cieszyć się pełnią możliwości graficznych, należy dysponować mocnym sprzętem.

Kamil Kleszyk

Wymagania sprzętowe Homeworld 3. Kosmiczna strategia zrobi użytek z DLSS 3, Frame Generation i FSR 2, źródło grafiki: Gearbox Publishing.
Wymagania sprzętowe Homeworld 3. Kosmiczna strategia zrobi użytek z DLSS 3, Frame Generation i FSR 2 Źródło: Gearbox Publishing.

W lutym 2024 roku odbędzie się premiera trzeciej części cieszącej się wielką popularnością strategicznej serii Homeworld. Zapewne zastanawiacie się, czy Wasze pecety poradzą sobie w starciu z dziełem studia Blackbird Interactive. Na szczęście nie musicie już dłużej żyć w niepewności, ponieważ deweloperzy wraz z wydawcą Gearbox Publishing ujawnili wymagania sprzętowe Homeworld 3.

Od premiery nowy kosmiczny RTS będzie w pełni kompatybilny ze standardem HDR (High-Dynamic Range). Oprócz tego produkcja obsłuży ray tracing, a w celu zmaksymalizowania wydajności wykorzysta technologie upscalingu Nvidia DLSS 3 z Frame Generation oraz AMD FidelityFX Super Resolution 2. Niektórych graczy może zainteresować fakt, że tytuł zaoferuje pełne wsparcie dla kart graficznych opartych na architekturze Intel ARC.

Poniżej możecie się zapoznać ze pełnymi wymaganiami sprzętowymi Homeworld 3 na PC. Ich publikacja to dobra wiadomość po sierpniowych, przykrych wieściach o zwolnieniach w studiu Blackbird.

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC (niskie ustawienia graficzne; 1080p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i5-8600K / AMD Ryzen 5 3600X
  3. Karta graficzna: Nvidia GTX 1060 / AMD R9 480 / Intel ARC A380
  4. Pamięć RAM: 12 GB
  5. Pamięć VRAM: 6 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC (średnie ustawienia graficzne; 1080p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i7-11700K / AMD Ryzen 5 5600X
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 2070 / AMD RX 5700 / Intel ARC A580
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 8 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC (wysokie ustawienia graficzne; 1440p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i7-12700K / AMD Ryzen 7 5800X
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 2070S / AMD RX 6600 XT / Intel ARC A770
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 8 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC (ustawienia graficzne ultra; 2160p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i7-13700K / AMD Ryzen 9 7900X
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 3080 / AMD RX 6900 XT
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 12 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC z ray tracingiem (niskie ustawienia graficzne; 1080p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i5-10600K / AMD Ryzen 5 5500
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 3060 / AMD RX 6650 XT
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 8 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC z ray tracingiem (wysokie ustawienia graficzne; 1440p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i7-12700K / AMD Ryzen 7 5800X
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 3080 / AMD RX 6900 XT
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 12 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD

Homeworld 3 – wymagania sprzętowe PC z ray tracingiem (ustawienia graficzne ultra 2160p)

  1. System operacyjny: Windows 10-11, 64-bit
  2. Procesor: Intel i7-14900K / AMD Ryzen 9 7950X3D
  3. Karta graficzna: Nvidia RTX 4080 / AMD RX 7900 XTX
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Pamięć VRAM: 16 GB
  6. Miejsce na dysku: 40 GB HDD
Homeworld 3

Homeworld 3

PC
po premierze

Data wydania: 13 maja 2024

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

4.9

Gracze

3.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

5

Kamil Kleszyk

Autor: Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2023-11-29
10:26

zanonimizowany1376576 Generał

Wymagania chyba około 1000 razy większe ale grafika już co najwyżej tylko 3 razy lepsza

Komentarz: zanonimizowany1376576
2023-11-29
10:26

zanonimizowany1376576 Generał

Komentarz: zanonimizowany1376576
2023-11-29
10:59

sad994 Pretorianin

wow a gdzie słynne narzekanie na brak optymalizacji xD

Komentarz: sad994
2023-11-29
12:43

LukaszKukaszTm Pretorianin

LukaszKukaszTm
😉

Znajac zycie to grafika bedzie letnia a najwiecej beckow bedzie za raytracing ktory zeżre 90% zasobow,bo wiekszosc pewnie tworzylo ai a nie tworcy

Komentarz: LukaszKukaszTm
2023-11-29
13:03

zanonimizowany1255967 Generał

Po kij komu ray-tracing w kosmosie, tam są tylko statki na których może być miejsce na odbicia i światłocienie oraz gigantyczna przestrzeń między nimi z nieruchomym tłem
Co innego wolumetryczne światła, cienie i chmury

Komentarz: zanonimizowany1255967

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl