Firma Sega zaczęła dostrzegać problem z edycjami definitywnymi swoich gier. Według wydawcy część graczy woli czekać na te wydania, niż kupować te tytuły zaraz po ich premierach.
Firma Sega opublikowała zapis rozmów z inwestorami, przeprowadzonych z okazji zakończenia drugiego kwartału roku rozliczeniowego. Jeden z nich zapytał, czym spowodowane są rozczarowujące wyniki sprzedaży części wysoko ocenianych gier. Odpowiedź wydawcy była dosyć zaskakująca.
Dla wydawcy niepokojące jest zwłaszcza to, że słabsze niż się spodziewano wyniki sprzedaży dotyczą nie tylko najnowszych produkcji, ale również tytułów z poprzednich lat.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.