Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 listopada 2023, 10:55

autor: Adrian Werner

Wiedźmin od Molasses Flood może być grą z otwartym światem

Project Sirius, czyli wiedźmińska gra sieciowa od studia The Molasses Flood, najpewniej będzie miała otwarty świat.

Źródło fot. CD Projekt. Artwork z gry Gwint.
i

Oferty pracy często są doskonałym źródłem informacji o nieujawnionych projektach. Najnowszym tego przykładem stał się Project Sirius, czyli gra multiplayer osadzona w uniwersum marki Wiedźmin, nad którą pracuje będące własnością firmy CD Projekt amerykańskie studio The Molasses Flood.

  1. Studio szuka doświadczonego projektanta poziomów. Z ogłoszenia wynika, że Project Sirius zaoferuje otwartą strukturę świata.
  2. Projektant ma tworzyć atrakcyjne miejscówki w klimacie słowiańskiego fantasy, które poza wspieraniem różnorodnych mechanizmów rozgrywki mają także pomagać w opowiadaniu historii. .

Project Sirius – Wiedźmin z problemami

Produkcja Project Sirius napotkała spore problemy. Pojawiły się nawet doniesienia, że projekt został zrestartowany, ale CD Projekt szybko zdementował te spekulacje. Zamiast tego stwierdzono, że w przypadku tej gry na nowo zdefiniowane zostały ramy produkcji, co pozwoli na szybsze prace, przy jednoczesnym wykorzystaniu wcześniej zrealizowanych elementów.

To wszystko niewiele nam mówi, ale fakt, że The Molasses Flood zatrudnia dodatkowych pracowników wydaje się dobrym znakiem, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze w maju zespół przeprowadził zwolnienia. Pozostaje mieć nadzieję, że nowe ramy projektu okazały się dobrze dobrane i prace przebiegają we właściwym tempie.

Project Sirius to nie jedyna wiedźmińska gra znajdująca się obecnie w produkcji. Trwają również prace nad Project Polaris (potocznie nazywanym Wiedźminem 4) oraz Canis Majoris (remakiem pierwszego Wiedźmina).

  1. CD Projekt Red – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej