Next-genowy Wiedźmin 3 rozbudza marzenia graczy; oto, na jakie zmiany liczą
Gracze prześcigają się w pomysłach na to, co powinna wprowadzić grudniowa aktualizacja do gry Wiedźmin 3. Wśród nich znalazły się między innymi nowe zadania i więcej Gwinta.

Miłośnicy trzeciej części Wiedźmina zapewne wiedzą, że 14 grudnia swoją premierę będzie miała aktualizacja obejmująca konsole nowej generacji oraz PC. Wprowadzi ona lepszą jakość grafiki i ogólnie poprawi stan techniczny gry. Dodatkowo otrzymamy niewielkie DLC inspirowane serialem Netflixa. Szczegóły dotyczące zmian i dodatkowej zawartości zostaną ujawnione na streamie, który odbędzie się na Twitchu. Fani gry nie mogą się doczekać premiery aktualizacji i przerzucają się pomysłami na to, jakie zmiany chcieliby zobaczyć.
Zadania, szybka podróż do kasztelu i Tomira
Na Reddicie powstał wątek, w którym fani trzeciej odsłony Wiedźmina dzielą się swoimi marzeniami odnośnie do zawartości, jaką chcieliby otrzymać w grudniowej aktualizacji.
Choć podstawka gry wraz z dodatkami oferowała wiele zadań, to spora grupa graczy pragnie właśnie większej ich liczby. Nie wiemy co prawda, czy zostaną one dodane – choć lepiej na to nie liczyć, czego wyraz dają także sami gracze.
Nie sądzę, by w grze pojawiły się nowe questy. Chciałbym się mylić, ale moim zdaniem gracze nie powinni na to liczyć.
- reelznfeelz
Przydatną zmianą byłoby dodanie punktu szybkiej podróży bezpośrednio pod kasztel, w którym stacjonuje Krwawy Baron. Przebieganie po raz pięćdziesiąty przez most, wysłuchiwanie tekstu o tym, że żołdacy barona „dali się oklepać jak Novigradzkie panie do towarzystwa” i dalsza droga do Barona pewnie nie tylko mnie drażniło. Jak zauważyli gracze we wspomnianym wątku, taka zmiana jest jednak niemożliwa, ponieważ na pewnym etapie gry w kasztelu robi się gorąco (unikam spoilerów), dlatego Geralt musi przebyć tę samą drogę co zawsze, aby uaktywniła się cutscenka.
W strefie marzeń graczy nie zabrakło płaszczów dla Geralta, trybu fotograficznego, który zwłaszcza z ulepszoną grafika bardzo by się przydał, większej liczby rywali do gry w Gwinta, lepiej prezentującej się wody, czy możliwości romansowania z zielarką Tomirą z Białego Sadu. Tego ostatniego nie rozumiem. Fakt, ma całkiem niezły…asortyment ziół, ale żeby od razu romansować?
A Wy jakie chcielibyście zobaczyć zmiany w grze po aktualizacji?
Wiedźmin przed i po aktualizacji
O tym, że fani nie mogą się doczekać aktualizacji na next-geny świadczy również fakt, że powstał film porównujący jakość tekstur, bazujący na jednym screenie promocyjnym opublikowanym przez CD Projekt RED. Można na nim zaobserwować sporo drobnych, choć wyraźnych zmian względem obecnej wersji gry.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- społeczność / fani
- CD Projekt RED
- gry RPG
- Wiedźmin (marka)
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Pitplayer Senator

1. SCAAR - Smooth Combat and Animation Redux - ulepszeny model walki
2. E3 UI and HUD - Menu ekwipunku jak w E3 2014, bardzo podobne do tego z Wiedźmina 2.
Jaya Generał
Bardzo chętnie bym wrócił fabularnie do poprzednich wydarzeń jeśliby był otwarty next genowy świat w W0,1,2 . Wiedźmin 0 - brakuje chyba początków - pierwszych polowań mlodego Geralta, nauki,.. (coś w stylu Harrego Pottera z wiedźminami) Fajne byłoby płynne przejście jakości open worldów tych wszystkich części i spójny rozwój postaci. Potencjał fabularny jest duży - tak, żeby powtarzanie nie nużyło. Nuży rozwój postaci obecnie. Mniej więcej brak jest tego co ma Skyrim czy EldenRing
Dr.Feelgood Junior
Wszystko fajnie i pięknie zbyt dużo nie trzeba w W3 poprawiać dalej cieszy oko najgorsze w tym wszystkim jest to że człowiek sobie zmodował Giereczke a teraz wszystko się pójdzie przejść delikatnie mówiąc trochę spóźniony ten Refresh o kilka lat ale Bałagan z CyberPunkiem zrobił swoje tylko Najgorzej że dokładają content z Serialu od Netfliksa No chyba że będzie można się zarazić od Leszego nasieniem to by było coś :) ja się nawet trochę jaram by wyruszyć do Toussanit drinknąć z Regisem. Powodzenia na szlaku !
Kot Pocztowy Junior
Tak na szybko...
1. Większość zbroi, mieczy i tak jest taka sama różnica polega tylko na poziomie, więc zamiast zmieniać co chwilę wszystko, przydała by się możliwość aktualizacja wyposażenia do aktualnego poziomu postaci u kowala.
2. Glosariusz składników alchemicznych, coś na wzór "jedynki", z opisem gdzie i w jakich rzeczach występują.
3. Ulepszenie ekwipunku. Sortowanie po statystykach przedmiotów. Oznaczenie rzeczy lepszych lub słabszych od posiadanych.
4. Zestawy zbroi posiadające unikalne cechy
5. Opisy ikon na mapie. Nazwy znaków miejsc mocy, profile handlarzy. Możliwość dodawania własnych znaczników i ich opisów.
LilXavi Pretorianin

Jeśli masz na myśli HD Reworked Project to będzie on wbudowany w patch'u, plus do tego Raytracing, HDR i mam nadzieje Dlss.