W nowej grze twórców No Man's Sky polatamy na smokach po ogromnym, proceduralnym świecie

Studio Hello Games zaprezentowało światu swój nowy projekt. Light No Fire zabierze nas do ogromnego, fantastycznego świata, który przemierzymy na grzbietach skrzydlatych istot.

Krystian Pieniążek

W nowej grze twórców No Man's Sky polatamy na smokach po ogromnym, proceduralnym świecie, źródło grafiki: Hello Games / YouTube.
W nowej grze twórców No Man's Sky polatamy na smokach po ogromnym, proceduralnym świecie Źródło: Hello Games / YouTube.

Na tegorocznym The Game Awards nie zabrakło studia Hello Games, które zapowiedziało swój najnowszy projekt. Mowa o tworzonej od pięciu lat grze Light No Fire, która doczekała się przyjemnego dla oka zwiastuna prezentującego sceny gameplayu.

W przeciwieństwie do No Man’s Sky, w Light No Fire nie otrzymamy do dyspozycji całej galaktyki. Zamiast tego deweloperzy postanowili pozornie zmniejszyć skalę i oddać w nasze ręce pojedynczą planetę. Dlaczego tylko pozornie? Ano dlatego, że planeta ma zostać oddana w skali 1:1, a na jej powierzchni znajdziemy różnorodne krainy poprzecinane rzekami i górami, które mają mieć rzeczywiste rozmiary.

Strzeliste szczyty mają naprawdę być szczytami, których wysokość będzie mierzona w kilometrach, a nie pagórkami, na które można wdrapać się w raptem kilka minut. Całość będzie generowana proceduralnie, aczkolwiek po prawie 10 latach od premiery poprzedniego dzieła Hello Games śmiało można założyć, że deweloperzy opanowali tę technologię na tyle dobrze, iż świat gry będzie prezentować się... no cóż, dobrze.

Na tle No Man’s Sky opisywany tytuł będzie wyróżniał się również dzięki uniwersum, bowiem tym razem autorzy zabiorą nas do świata fantasy. Przemierzać go będziemy zarówno na piechotę, jak i na grzbietach różnych istot, w tym skrzydlatych. Całość będzie utrzymana w barwnej stylistyce, przyjemnej dla oka.

Na marginesie warto jeszcze zaznaczyć, że zapowiedź nowego projektu nie oznacza końca pracy nad rozwojem No Man’s Sky, które w przyszłym roku ma doczekać się nowej zawartości.

Light No Fire

Light No Fire

PC
TBA

Data wydania: Nieznana

Informacje o Grze
Przed premierą
7
graczy czeka na grę.
Czekasz?
Podobało się?

14

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2023-12-08
11:17

Perwol Pretorianin

Jak zwykle na papierze zapowiada się cudownie. Ale już sam zwiastun od minuty 1:00 wygląda średnio. Widać pustki, generujące się cienie, kiepskie tekstury. Bardzo podobnie jak NMS.

Komentarz: Perwol
2023-12-08
13:08

kilotrzy Centurion

Deja vu

Komentarz: kilotrzy
2023-12-08
16:46

radek1982 Generał

To co było na trailerze będzie 5 lat po kilkunastu dlc i flc teraz myśle hello games pójdzie monetyzacje dlc.

Komentarz: radek1982
2023-12-08
18:18

sabaru Senator

Ta gra wygląda jak mod do No Man’s Sky. Podobna stylistyka, fizyka i wszystko inne. Nawet filmik w podobnym stylu zrobiony. Swoją drogą nawet w owej grze są bardzo wielkie planety. Może nie w skali 1:1 ale przejście dookoła planety zajęło by trochę czasu.

Komentarz: sabaru
2023-12-09
10:26

HETRIX22 Legend

HETRIX22

Czuję potencjał. Podróże w klasycznym świecie fantasy gdzie nagle i niespodziewanie możemy natrafić na jakąś gospodę pośrodku lasu to może być fajny klimacik. Akurat latanie smokiem to najgorszy element wypaczający idę podróżowania i odkrywania wielkiego świata fantasy, ale marketingowo dobrze się sprzeda. Oby tylko faktycznie dopracowali szczegóły bo w NMS wszystko było po prostu pustawe i nie trzymało się kupy.

Komentarz: HETRIX22

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl