Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2025, 12:31

autor: Adrian Werner

W dodatku do Kingdom Come: Deliverance 2 poznasz sekrety ojca Henryka. Ale to system budowy domu jest największą niespodzianką

Dodatek Legacy of the Forge zapowiada się mocno nietypowo. Przeobrazi on bowiem Kingdom: Come Deliverance 2 w symulator kowala.

Źródło fot. Deep Silver
i

Jednym z projektów pokazanych podczas gamescom Opening Night Live 2025 okazało się Legacy of the Forge (pol. Dziedzictwo kuźni), czyli drugi dodatek fabularny do przebojowego RPG-a Kingdom Come: Deliverance 2.

W trakcie wydarzenia wyświetlono zwiastun tego DLC i ujawniono jego datę premiery. Teraz dzięki kilku artykułom oraz karcie rozszerzenia na Steamie dowiedzieliśmy się więcej na temat tej produkcji.

  1. W rozszerzeniu powrócimy do Kutnej Hory i odkryjemy dziedzictwo ojca Henryka, próbując tchnąć życie w spaloną kuźnię.
  2. Pierwszym zadaniem gracza będzie odbudowa kuźni, a potem jej rozbudowa. Przypominać to będzie bardziej symulacje niż RPG-i. Gracz otrzyma wiele różnych projektów do wyboru i będzie mógł swobodnie personalizać nie tylko samą kuźnię, ale również znajdujący się obok pokój bohatera.
  3. Autorzy chwalą się, że w sumie dodatek zaoferuje ponad milion różnych kombinacji kuźni oraz pokoju.
  4. W trakcie zabawy gracz odblokuje szereg nowych schematów crafingowych i będzie wykonywał zadania, pomagając mieszkańcom Kutnej Hory.
  5. Oczywiście KDC2 to RPG, więc nie zabraknie warstwy fabularnej, w której istotną rolę odegra poznawanie starych przyjaciół ojca Henryka.

Kingdom Come: Deliverance 2 - Legacy of the Forge ukaże się 9 września, równocześnie na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.

  1. Recenzja gry Kingdom Come Deliverance 2 – wszystko, co było wspaniałe w KCD, tu jest tak samo dobre lub jeszcze lepsze
  2. Kingdom Come: Deliverance II na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej