Umil sobie czekanie na Witchfire mrocznym opowiadaniem w świecie gry
Zespół The Astronauts wypuścił opowiadanie osadzone w uniwersum gry Witchfire. Dostępne jest ono w języku polskim i zostało zilustrowane klimatycznymi grafikami.

Polskie studio The Astronauts postanowiło umilić nam oczekiwanie na przełożoną niedawno premierę FPS-a Witchfire, wypuszczając klimatyczne opowiadanie osadzone w realiach gry.
Historia dostępna jest zarówno w języku angielskim, jak i polskim. Opowiadanie zatytułowano Żerca (ang. The Preyer) i jego autorem jest Adrian Chmielarz, czyli reżyser kreatywny Witchfire. Warto je przeczytać, gdyż nie tylko oferuje kilka ciekawych detali odnośnie świata gry oraz dobrze oddaje klimat, w jaki celują autorzy, ale zostało również opatrzone świetnymi grafikami autorstwa artysty Bernarda Kowalczuka.
Przypomnijmy, że Witchfire trafi do sprzedaży we wczesnym dostępie w przyszłym roku. Faza Early Access przeprowadzona zostanie wyłącznie na PC. Nie podjęto jeszcze decyzji odnośnie ewentualnych wersji na inne platformy sprzętowe.
Początkowo w planach był debiut w tym roku, ale premiera musiała zostać przełożona z powodu dużych zmian, jakie zdecydowano się wprowadzić do mechanizmów rozgrywki. Twórcy porzucili starcia na małych arenach i zamiast tego Witchfire zaoferuje półotwarty świat.
Czekając na Witchfire, warto wrócić do Painkillera i odświeżyć go modem.
Do premiery Witchfire pozostał jeszcze szmat czasu. Oczekiwanie na grę można umilić sobie powrotem do pierwszej części serii Painkiller, nad którą pracowało wiele osób zatrudnionych obecnie w studiu The Astronauts. Produkcja ma pewne problemy z działaniem na współczesnych pecetach, ale da się je rozwiązać, korzystając z moda Randomguy7's Fix Compilation.
Poprawia ona błędy, dodaje wsparcie dla rozdzielczości 16:9 i 16:10 oraz możliwość swobodnego konfigurowania ustawień FoV (szerokości pola widzenia). Ulepszono również interfejs, zapewniono kompatybilność ze współczesnymi kartami dźwiękowymi oraz dodano obsługę wielordzeniowych procesorów. Ponadto przywrócono wyłączony tryb multiplayer.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Wiedźmin Legend

Gra troszkę przypomina mi inną polską produkcję Painkiller 2004, która była wzorowana ponoć na Quake 1996.
zanonimizowany1353630 Konsul
Fajnie, jak będzie fabularnie coś sensownego w tej grze, to już w ogóle spuszczę się z wrażenia sam sobie na twarz, bo gameplay to oczywiście wymiecie tak czy inaczej. To będzie kamień milowy polskiego gamedevu.