Ultra Street Fighter IV na PC dopiero w sierpniu przyszłego roku
Firma Capcom poinformowała, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, pecetowa wersja bijatyki Ultra Street Fighter IV zaliczy lekkie opóźnienie i zadebiutuje dopiero w sierpniu przyszłego roku.

Mamy złe wieści dla pecetowych fanów bijatyk. Firma Capcom właśnie ogłosiła, że komputerowa wersja Ultra Street Fighter IV ukaże się dopiero w sierpniu przyszłego roku. Tym samym jej premiera zostanie opóźniona o dwa miesiące w stosunku do edycji na Xboksa 360 i PlayStation 3, które trafią do sprzedaży w czerwcu.
Tym samym Capcom nie dotrzyma obietnicy z sierpnia tego roku, kiedy to zapewniano, że wszystkie trzy wersje ukażą się w tym samym terminie. Powodem decyzji jest chęć zagwarantowania, aby gracze konsolowi mieli wystarczająco dużo czasu na właściwe zapoznanie się z grą przed turniejem EVO 2013, który odbędzie się w lipcu przyszłego roku. Twórcy zdecydowali się więc poświęcić większość swoich sił na ukończenie wydań na PlayStation 3 i Xboksa 360.
Przypomnijmy, że Ultra Street Fighter IV będzie dostępne zarówno jako samodzielna produkcja, jak i płatna aktualizacja dla posiadaczy Super Street Fighter IV lub Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Gra wprowadzi pięć dodatkowych postaci, wśród których znajdziemy zapaśnika Hugo, amerykańskiego żołnierza imieniem Rolento, dobrze znaną fanom serii wojowniczkę Poison oraz Elenę, czyli ciemnoskórą księżniczkę z Kenii.
Ostatni bohater ujawniony zostanie w późniejszym terminie. Wiadomo o nim tylko tyle, że nie pojawił się w żadnej wcześniejszej odsłonie cyklu. Ponadto możemy oczekiwać kilku nowych aren i trybów rozgrywki. Nie zabraknie też zmian zbalansowania rozgrywki, a wprowadzone poprawki oparte zostaną na sugestiach samych graczy. Dla użytkowników pecetów bardzo dobrą wiadomością jest również fakt, że Ultra Street Fighter IV porzuci wykorzystywaną przez poprzednie odsłony usługę Games for Windows Live i zamiast niej zaoferuje pełną integrację z systemami serwisu Steam.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
kaszanka9 Legend

Żadna strata czekać na tą samą grę wydaną 4 raz...
Stra Moldas Legend

Ja już się do reszty pogubiłem w tych Street Fighterach. Ile tego wyszło...
Pit52 Pretorianin

@up teoretycznie tylko 4 części .... w sumie 5 bo alpha czyli taki origins/zero.... i w sumie seria Ex... tyle że każda część liczy 9 mln wersji :D ten temat to na dłuższy wykład :D
rog1234 Legend

Pit52
Bijatyki to delikatny gatunek. Aktualizacji z postaciami i balansem rozgrywki nie ma sensu wypuszczać, gdy po location teście gracze mówią, że nie ma balansu. Wolę poczekać i zapłacić za kolejną porządną wersję.
później niech się nie dziwią że nikt w to nie gra
Faktycznie, na EVO wcale co roku nie grają w każdego nowego SFIV. :P
Pit52 Pretorianin

@up tyle że na evo gra co roku tych samych 5 ludków z usa i jpn, miałem na myśli tutaj przeciętnego zjadacza chleba geniuszu, kogoś kto sobie lubi pograć w bijatykę w domu, są jeszcze tacy ludzie, cała społeczność bijatykowa wiesz nie jeździ co chwilę ewentualnie co parę tygodni po całym świecie na jakieś eventy, local testy, turnieje mniejsze lub większe typu evo żeby sobie pograć w bijatykę, lubi sobie odpalić jak każdą inną grę w domu i pograć online lub nie :) taką osobę która nie jest hardcorem i życia nie zadedykowała jednemu streetowi i nie przeżywa każdego kolejnego newsa o redukcji framów dla swojej postaci i boosta dmg strzelając białkiem albo odwrotnie przy znerfieniu, są jeszcze tacy ludzie... i w tym momencie jak gra jest przekładana o grubo ponad pół roku to spory procent ludzi zwyczajnie traci zainteresowanie bo rynek oferuje wiele innych wspaniałych bijatyk... z perspektywy kowalskiego nie widać detali, to wygląda tak że capcom rok potrzebuje na przeniesienie 4 gotowych postaci i wklejenie paru gotowych mapek stworzonych na potrzeby sfxtekk, umówmy się nie budzi to pozytywnych emocji, sprzedaż nie będzie imponująca bo tylko zagorzali fanatycy kupią po raz trzeci-czwarty tą samą grę