Ultra Street Fighter IV na PC dopiero w sierpniu przyszłego roku

Firma Capcom poinformowała, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, pecetowa wersja bijatyki Ultra Street Fighter IV zaliczy lekkie opóźnienie i zadebiutuje dopiero w sierpniu przyszłego roku.

Adrian Werner

Gracze pecetowi będą musieli poczekać dłużej na własną wersję Ultra Street Fighter IV. - Ultra Street Fighter IV na PC dopiero w sierpniu przyszłego roku - wiadomość - 2013-12-06
Gracze pecetowi będą musieli poczekać dłużej na własną wersję Ultra Street Fighter IV.

Mamy złe wieści dla pecetowych fanów bijatyk. Firma Capcom właśnie ogłosiła, że komputerowa wersja Ultra Street Fighter IV ukaże się dopiero w sierpniu przyszłego roku. Tym samym jej premiera zostanie opóźniona o dwa miesiące w stosunku do edycji na Xboksa 360 i PlayStation 3, które trafią do sprzedaży w czerwcu.

Tym samym Capcom nie dotrzyma obietnicy z sierpnia tego roku, kiedy to zapewniano, że wszystkie trzy wersje ukażą się w tym samym terminie. Powodem decyzji jest chęć zagwarantowania, aby gracze konsolowi mieli wystarczająco dużo czasu na właściwe zapoznanie się z grą przed turniejem EVO 2013, który odbędzie się w lipcu przyszłego roku. Twórcy zdecydowali się więc poświęcić większość swoich sił na ukończenie wydań na PlayStation 3 i Xboksa 360.

Przypomnijmy, że Ultra Street Fighter IV będzie dostępne zarówno jako samodzielna produkcja, jak i płatna aktualizacja dla posiadaczy Super Street Fighter IV lub Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Gra wprowadzi pięć dodatkowych postaci, wśród których znajdziemy zapaśnika Hugo, amerykańskiego żołnierza imieniem Rolento, dobrze znaną fanom serii wojowniczkę Poison oraz Elenę, czyli ciemnoskórą księżniczkę z Kenii.

Ostatni bohater ujawniony zostanie w późniejszym terminie. Wiadomo o nim tylko tyle, że nie pojawił się w żadnej wcześniejszej odsłonie cyklu. Ponadto możemy oczekiwać kilku nowych aren i trybów rozgrywki. Nie zabraknie też zmian zbalansowania rozgrywki, a wprowadzone poprawki oparte zostaną na sugestiach samych graczy. Dla użytkowników pecetów bardzo dobrą wiadomością jest również fakt, że Ultra Street Fighter IV porzuci wykorzystywaną przez poprzednie odsłony usługę Games for Windows Live i zamiast niej zaoferuje pełną integrację z systemami serwisu Steam.

  1. Oficjalna strona serii Street Fighter
Ultra Street Fighter IV

Ultra Street Fighter IV

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 3 czerwca 2014

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

7.3

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-12-06
11:25

kaszanka9 Legend

kaszanka9
👎

Żadna strata czekać na tą samą grę wydaną 4 raz...

Komentarz: kaszanka9
2013-12-06
12:35

Stra Moldas Legend

Stra Moldas

Ja już się do reszty pogubiłem w tych Street Fighterach. Ile tego wyszło...

Komentarz: Stra Moldas
2013-12-06
15:46

Pit52 Pretorianin

Pit52

@up teoretycznie tylko 4 części .... w sumie 5 bo alpha czyli taki origins/zero.... i w sumie seria Ex... tyle że każda część liczy 9 mln wersji :D ten temat to na dłuższy wykład :D

Komentarz: Pit52
2013-12-06
15:52

rog1234 Legend

rog1234

Pit52

Bijatyki to delikatny gatunek. Aktualizacji z postaciami i balansem rozgrywki nie ma sensu wypuszczać, gdy po location teście gracze mówią, że nie ma balansu. Wolę poczekać i zapłacić za kolejną porządną wersję.

później niech się nie dziwią że nikt w to nie gra

Faktycznie, na EVO wcale co roku nie grają w każdego nowego SFIV. :P

Komentarz: rog1234
2013-12-06
16:30

Pit52 Pretorianin

Pit52

@up tyle że na evo gra co roku tych samych 5 ludków z usa i jpn, miałem na myśli tutaj przeciętnego zjadacza chleba geniuszu, kogoś kto sobie lubi pograć w bijatykę w domu, są jeszcze tacy ludzie, cała społeczność bijatykowa wiesz nie jeździ co chwilę ewentualnie co parę tygodni po całym świecie na jakieś eventy, local testy, turnieje mniejsze lub większe typu evo żeby sobie pograć w bijatykę, lubi sobie odpalić jak każdą inną grę w domu i pograć online lub nie :) taką osobę która nie jest hardcorem i życia nie zadedykowała jednemu streetowi i nie przeżywa każdego kolejnego newsa o redukcji framów dla swojej postaci i boosta dmg strzelając białkiem albo odwrotnie przy znerfieniu, są jeszcze tacy ludzie... i w tym momencie jak gra jest przekładana o grubo ponad pół roku to spory procent ludzi zwyczajnie traci zainteresowanie bo rynek oferuje wiele innych wspaniałych bijatyk... z perspektywy kowalskiego nie widać detali, to wygląda tak że capcom rok potrzebuje na przeniesienie 4 gotowych postaci i wklejenie paru gotowych mapek stworzonych na potrzeby sfxtekk, umówmy się nie budzi to pozytywnych emocji, sprzedaż nie będzie imponująca bo tylko zagorzali fanatycy kupią po raz trzeci-czwarty tą samą grę

Komentarz: Pit52

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl