Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2019, 13:41

Ubisoft szykuje bany dla niegrzecznych graczy Rainbow Six: Siege. Wy już wiecie za co

Bug w grze Ubisoftu, Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, sprawia, że spamowanie emotikonami na czacie zawiesza rozgrywki. Firma wprowadziła właśnie konieczne zmiany, a drugim etapem napraw są masowe bany. Nie musicie czekać do 6 grudnia, żeby dostać rózgę. Świeża dostawa „prezentów” dotrze do Polski prawdopodobnie dziś lub jutro.

Baaany, bany losu - póki Ci smakuje świat, przy Tobie są. Bany, bany losu - niewidoczne jak powietrze z górskich łąk. - Ubisoft szykuje bany dla niegrzecznych graczy Rainbow Six: Siege. Wy już wiecie za co - wiadomość - 2019-07-10
Baaany, bany losu - póki Ci smakuje świat, przy Tobie są. Bany, bany losu - niewidoczne jak powietrze z górskich łąk.

Ubisoft, niczym Posejdon, śle wielką, karcącą falę banów w stronę wszystkich, którzy przy użyciu czatu w Rainbow Six Siege powodowali przymusowe zakończenie meczów. Błąd sprawiał, że spamowanie emotikonami wymuszało przerwanie rozgrywki. Deweloper francuskiego producenta oficjalnie zapowiedział „sankcje” na Reddicie dziś w nocy (polskiego czasu, oczywiście). Powołując się na kodeks postępowania zakazujący zakłócania płynności gry, dodał:

Bany będą nałożone na graczy, którzy nadużyli tego błędu w grze. Konsekwencje nie będą jednakowe dla każdego – będą się różnić długością, w zależności od częstotliwości i uporczywości. To nasz kolejny krok w stronę wyciągania konsekwencji wobec graczy świadomie i celowo wykorzystujących exploity, a więc działających na szkodę rozgrywek.

Jeśli więc zdarzyło Wam się skrócić nieudaną rozgrywkę w ten właśnie sposób, szykujcie się na konsekwencje. A jeśli kończyliście tak każdą… no cóż, dajcie nam znać za rok, czy możecie się już zalogować. Ubisoft ewidentnie chce do tematu podejść zdecydowanie i bezkompromisowo. A pracy będzie mieć sporo, bo gracze ciągle znajdują coraz to nowsze i nowsze exploity.

Julia Dragović

Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, by ostatecznie osiąść w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

więcej